• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Γ.' | 16 Ιανουαρίου 2021, 14:07

    Τουλάχιστον γελοίο να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν φοιτητές οι οποίοι δεν παίρνουν υποχρεωτικά μαθήματα στο εξάμηνο που πρέπει αποκλειστικά και μόνο επειδή δεν υπάρχει χώρος στα ήδη διαθέσιμα τμήματα για τα εν λόγω μαθήματα και η σχολή δεν δύναται να ανοίξει κι άλλο τμήμα λόγω έλλειψης καθηγητών. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένα φοιτητής καθυστερεί να τελειώσει τη σχολή του, αυξημένο επίπεδο δυσκολίας μαθημάτων, μαθήματα με υποχρεωτικές παρουσίες (αν λείψεις δυο φορές μέσα στο εξάμηνο δεν έχεις δικαίωμα εξέτασης), δουλειά, λόγοι υγείας (σωματικής και ψυχικής), αυθαιρεσία καθηγητών ή/και ελαττωματικές μέθοδοι εξέτασης και πολλά άλλα. Ο νομοθέτης δείχνει μόνο ότι δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα όπως αυτή εκτυλίσσεται και στα πανεπιστήμια αλλά και στην αγορά εργασίας. Πολλοί φοιτητές αναγκάζονται λόγω οικονομικής δυσμένειας να εργάζονται ανασφάλιστοι και άρα αδυνατούν να αποδείξουν ότι εργάζονται. Έτσι κι αλλιώς μετά τα ν+2 έτη σπουδών ένας φοιτητής χάνει όλα τα φοιτητικά προνόμια που πιθανώς να δικαιούταν (δωρεάν σίτιση/στέγαση, δωρεάν συγγράμματα, μειωμένα εισιτήρια για μεταφορές κλπ) οπότε το κόστος ανά φοιτητή είναι μηδαμινό. Καλή ιδέα να γίνει κάτι για τους αιώνιους φοιτητές και να διαγραφούν τα άτομα τα οποία όντως έχουν παρατήσει τη σχολή τους, αλλά υπάρχουν πολύ πιο πιεστικά ζητήματα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση από τους αιώνιους φοιτητές (κυρίως η τραγική αυτοχρηματοδότηση), και σίγουρα το ν+2 δεν είναι το κατάλληλο μέτρο για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Το μόνο που θα κατορθωθεί είναι να ασκηθεί επιπλέον πίεση στους φοιτητές και να πάνε στο βρόντο χρόνια κόπου φοιτητών που για τον άλφα ή βήτα λόγο έχουν μείνει πίσω στις σπουδές τους.