• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. ΠΟΥΛΟΣ' | 20 Ιανουαρίου 2021, 11:58

    Η συζήτηση για το ν+2 είναι πολύ παλιά. Προσωπικά θυμάμαι τη δεκαετία του 90 που ήμουνα φοιτητής στην Πάτρα και μέλος της ΔΑΠ ότι μας απασχολούσε. Αρχικά, δεν φαινόταν λάθος ιδέα. Από την πείρα όμως κατάλαβα ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει αρκετά θετικά. Η αιτία είναι απλή. Δεν είναι δυνατόν στα πανεπιστήμια που ο κάθε καθηγητής βάζει ό,τι θέματα θέλει, διορθώνει όπως θέλει και κυρίως δεν ελέγχεται, να θεσμοθετηθεί όριο σπουδών. Εάν το κάνετε κυρία Υπουργέ τότε πρέπει να αλλάξετε και το θεσμικό πλαίσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει διαφάνεια στην εξεταζόμενη ύλη και δυνατότητα αναβαθμολόγησης για κάθε εξέταση. Στα σχολεία οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε και την ύλη του κάθε μαθήματος και τον τρόπο εξέτασης και υπάρχει η δυνατότητα άμεσης αναβαθμολόγησης. Αντίστοιχα στα πανεπιστήμια δεν δικαιολογείται να μπαίνουν όρια στη φοίτηση χωρίς αντίστοιχα όρια στο εξεταστικό πλαίσιο.