• Σχόλιο του χρήστη 'Κούρτης Παναγιώτης' | 1 Μαρτίου 2021, 10:53

    Καλημέρα. Η παιδεία ανέκαθεν υπήρξε πεδίο ανταγωνισμού πρακτικών , ιδεολογιών , τρόπου που θα ληφθεί αυτήν , (από ακαδημία ή πανεπιστήμιο) , στο διάβα των αιώνων ήρθε σαν ώριμη ανάγκη η υποχρεωτικότητα της εκπαίδευσης, επειδή η πλειοψηφία του πληθυσμού έπρεπε να κατανοεί τη μέση στάθμη της τεχνικής , της επιστήμης και να έχει βασικές γνώσεις στο χειρισμό εργαλείων, μηχανημάτων. Κάπου θα ήθελα να τονίσω αρχίζει και γίνεται αυτοσκοπός, με αποτέλεσμα να ξεκόβει από τον αρχικό της στόχο και σκοπό με αποτέλεσμα να μας ξεπερνά η καθημερινότητα. Παλιά πίστευαν πως μόνο μια επιστήμη αποκομμένη από τις άλλες μπορεί να λύσει τα προβλήματα.Στον 18ο αιώνα η χημεία,μετά η μηχανική, και σήμερα το ίδιο συμβαίνει με την πληροφορική και την πληροφορία, όπου τα πάντα εξαρτώνται απ' αυτήν και τα προβλήματα θα λυθούν από την ταχύτητα επεξεργασίας των στατιστικών στοιχείων. Καμμιά επιστήμη από μόνη της δεν είναι πανάκεια, και να προσθέσω το ότι ο υπολογιστής φτιάχνεται με τη συμμετοχή όλων των επιστημών. Δεν έχει μαγικά χαρακτηριστικά, τον διέπουν νόμοι , της φυσικής , της χημείας. Χρειάζεται να μπουν υπό τη μορφή στόχου (εθνικού, τοπικού) τα αντικείμενα εκπαίδευσης και να οδηγούν σε κάτι χειροπιαστό, πραγματικό αποτέλεσμα. Δεν είναι σωστός ο όρος <> θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο όρος της παραγωγικότητας, επειδή αγορά εργασίας υπήρχε και το 1960 , υπάρχει και το 2021. Είναι υποχρέωση συνάμα να τελοιοποιείται και η παραγωγική διαδικασία, απ' όπου θα ξεπηδήσουν νέες δυνατότητες στη βάση παλιών. Να σκεφτείτε το 2030 να καταργήσετε την βάση των ΑΕΙ και όποιος θέλει πάει όποιος δεν θέλει δεν πάει, καθώς επίσης και αποκέντρωση των ΑΕΙ με στόχο μετά το 2030 να υπάρχουν ΑΕΙ σε κάθε περιφερειακή ενότητα της χώρας.