• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΖΙΑΒΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' | 23 Ιανουαρίου 2011, 13:46

    ΤΖΙΑΒΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ,ΓΟΝΕΑΣ Η συνένωση σχολικών μονάδων σε κάποιες περιπτώσεις θα μπορούσε να έχει θετικά αποτελέσματα στην παιδαγωγική διαδικασία π.χ δημοτικά με 5 μαθητές και ένα δάσκαλο που διδάσκει σε όλες τις τάξεις ή τεχνικά σχολεία που δεν έχουν εξοπλισμό και έχουν μικρό αριθμό μαθητών. Η δημιουργία όμως σχολικών μονάδων με υπερβολικά μεγάλο αριθμό μαθητών θα δημιουργήσει μια σειρά άλλων προβλημάτων που θα έχουν να κάνουν με τη διαχείριση του μαθητικού δυναμικού. Η λογική να συνενώσουμε σχολεία για καθαρά οικονομικούς λόγους δεν θα πρέπει έχει θέση στην εκπαίδευση. Οι όποιες συγχωνεύσεις γίνουν θα πρέπει να στηρίζονται κατά κύριο λόγο σε παιδαγωγικά κριτήρια και όχι σε οικονομικά. Ειδικότερα για τα ΕΠΑΛ όπου ένας μεγάλος αριθμός των μαθητών προέρχεται από όμορους αλλά και σε αρκετές περιπτώσεις από απομακρυσμένους δήμους (λόγω αναζήτησης συγκεκριμένης ειδικότητας ), με τις απεργίες των ΜΜΜ οι μαθητές αδυνατούν να προσέλθουν στο σχολείο με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα. Αν σε κάθε Δήμο υπήρχε ένα Τεχνικό σχολείο με όλες τις ειδικότητες τότε δεν θα υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν Δήμοι που δεν έχουν καν ΕΠΑΛ (π.χ. Δήμος Μεταμόρφωσης). Ειδικά στις μεγάλες πόλεις που υπάρχουν συγκροτήματα με κτιριακές υποδομές αλλά και εξοπλισμός θα πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να γίνουν απαραίτητα συγχωνεύσεις σχολείων απλά να γίνει σωστή κατανομή ειδικοτήτων ώστε να μην υπάρχουν οι ίδιες ειδικότητες σε γειτονικά σχολεία που λειτουργούν την ίδια βάρδια Πρέπει να ληφθεί υπόψη ειδικά για τα ΕΠΑΛ ότι πολλοί δήμαρχοι δεν τα θέλουν στον δήμο τους λόγο του ότι σε αυτά φοιτούν μαθητές από πολλούς όμορους δήμους αλλά και από απομακρυσμένους . Πως λοιπόν θα έχουν λόγο οι τοπικοί άρχοντες όταν τεχνικά σχολεία δεν θα θέλουν στην περιοχή τους .