• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης' | 24 Ιανουαρίου 2011, 00:10

    Σε συνέχεια του σχολίου μας που αναρτήθηκε στην πρώτη ερώτηση, θεωρούμε πως πρέπει να οριστούν ποιοτικά κριτήρια όπως: Ελάχιστα τ.μ. ανά μαθητή και δραστηριότητα για κάθε αίθουσα. Ελάχιστα τ.μ. για το προαύλιο . Ύπαρξη αιθουσών δραστηριοτήτων ( πειραματικών εργαστηρίων, εργαστήρι πληροφορικής, αίθουσα μουσικής κ. ά.) Δημιουργία βιβλιοθηκών Ύπαρξη γυμναστηρίου Χώρος εστίασης ( ολοήμερο ) Ένα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, υποστήριξη από ειδικούς για ένταξη μαθητών με αναπηρία και αλλοδαπών μαθητών, ενισχυτική διδασκαλία , παράλληλη στήριξη, αριθμός μαθητών κάτω των 25, καθώς και διασφάλιση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών. H επιλογή των καταργήσεων-συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων ως μέτρο περαιτέρω υποχρηματοδότησης του εκπαιδευτικού συστήματος δεν πρόκειται να δημιουργήσει ένα νέο, πρωτοποριακό μαθησιακό περιβάλλον, το οποίο αξιοποιώντας σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και εργαλεία θα θέτει στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας το μαθητή , αλλά αντίθετα θα συντηρήσει και επιπλέον θα ενισχύσει εγγενείς και χρόνιες παθογένειες, όπως την απουσία εξοπλισμένων εργαστηρίων, βιβλιοθηκών και αθλητικών εγκαταστάσεων, τις ελλείψεις σε οπτικοακουστικά μέσα, την κακή, πολλές φορές, κτιριακή κατάσταση καθώς και το σύστημα αξιολόγησης που ευνοεί την αποστήθιση και τη βαθμοθηρία. Και σε αυτές τις αδιαμφισβήτητες δυσλειτουργίες που αποτελούν παράλληλα και προκλήσεις για μια σύγχρονη εκπαίδευση, η πρόταση για καταργήσεις-συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων δεν αποτελεί λύση για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των σημερινών παρωχημένων και αναποτελεσματικών εκπαιδευτικών δομών.