• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Περάκη' | 25 Ιανουαρίου 2011, 12:32

    Με τη λειτουργία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, εξασφαλίζεται ο διαχωρισμός του δοικητικού έργου του ΥΠΔΒΜΘ από την υποστήριξη της διδακτικής πράξης και αυτό με διαδικασίες συλλογικές και δημοκρατικές, μέσα από τη λειτουργία των Τμημάτων του (Ν. 1566/86)τα οποία προτείνεται να καταργηθούν με το Σχέδιο Νόμου για το ΙΕΠ. Η παιδεία αποτελεί δημόσιο αγαθό και θα πρέπει η υποστήριξη και η εποπτεία της να να γίνεται με επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, από δημόσιους και όχι ιδιωτικούς φορείς ή περιστασιακά συγκροτούμενες ομάδες. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο θα πρέπει να παραμείνει ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία και να συνταχθεί (όπως προβλέπεται από το Ν. 1566/86) ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του που, μέχρι τώρα, δεν έχει συνταχθεί όχι γιατί δεν το θέλησαν ή δεν το επεδίωξαν τα στελέχη του, αλλά γιατί δεν το τόλμησαν οι διοικούντες, διαχρονικά, το Υπουργείο Παιδείας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.