• Στην περίπτωση σύστασης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θεωρούμε ότι πέραν της ένταξης της διάστασης της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία και της προσβασιμότητας στο σύνολο των αρμοδιοτήτων του, πρέπει να προστεθούν και να αναφέρονται ρητά και οι εξής αρμοδιότητες: α) η επανεξέταση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας με στόχο την εξάλειψη διατάξεων που δημιουργούν διακρίσεις, εκπαιδευτικό αποκλεισμό και ανισότητες στη βάση των επιταγών της υπό κύρωσης από τη χώρα μας Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία του ΟΗΕ - αλλά και των διατάξεων του Συντάγματος της χώρας. β) η καθιέρωση πορίσματος για την αξιολόγηση της κατάσταση της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία στη χώρα και των εφαρμοσμένων μέτρων και πολιτικών.