• Για την αποφυγή ενδεχόμενης μετρίασης των περιστατικών σχολικού εκφοβισμού με αποδέκτες μαθητές/τριες με αναπηρία, που γνωστοποιούνται στην ψηφιακή πλατφόρμα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του νομοσχεδίου, εξαιτίας παραγόντων που σχετίζονται με την αναπηρία (λ.χ. μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία που δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τον εκφοβισμό που βιώνουν ή ακόμα και αν τον αναγνωρίζουν να μην μπορούν να τον αναφέρουν), κρίνεται σκόπιμη η εισαγωγή περαιτέρω προβλέψεων / διασφαλίσεων αναφορικά με το περίγραμμα των αρμοδιοτήτων των υπεύθυνων για τη διαχείριση κρίσεων και την πρόληψη αντικοινωνικών συμπεριφορών στο επίπεδο της σχολικής μονάδας. Προσθήκη στο τέλος της παραγράφου: «Οι αποδέκτες – υπεύθυνοι υποδοχείς σε επίπεδο σχολικής μονάδας των αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας, διαχείρισης κρίσεων και πρόληψης φαινομένων εκφοβιστικών συμπεριφορών, προάγουν εντός των σχολικών μονάδων την κουλτούρα για την έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση περιστατικών εκφοβισμού σε βάρος μαθητών/τριών με αναπηρία. Στα καθήκοντά τους περιλαμβάνεται και η διερεύνηση, σε τακτά χρονικά διαστήματα, των συνθηκών του σχολικού βίου των μαθητών/τριών μαθητών/τριών με αναπηρία, αξιοποιώντας το φάσμα των πρακτικών, συστημάτων, στρατηγικών και εργαλείων επικοινωνίας που είναι αναγκαία/ες για την ουσιαστική εκπλήρωση του ρόλου αυτού, συμπεριλαμβανομένης της εναλλακτικής επικοινωνίας για περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία, όταν κρίνεται αναγκαίος ο διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας, καθώς και η αναφορά των περιστατικών εκφοβισμού για τις περιπτώσεις αυτές, όπου εντοπίζονται».