• Σχόλιο του χρήστη 'Β. Μ.' | 1 Φεβρουαρίου 2011, 22:10

    Δεν υπάρχει εκπαιδευτική πολιτική, που να στοχεύει στην ουσιαστική μόρφωση των ελληνοπαίδων εξωτερικού. Το υπάρχον καθεστώς (κακώς ονομάζεται "εκπαίδευση Ελλήνων εξωτερικού") αποβλέπει μόνο στην ύπαρξη κάποιων προνομίων για τα παιδιά των εκπαιδευτικών, που κατ΄εξαίρεση και σε βάρος όλων των άλλων μαθητών, εισάγονται σε περιζήτητες πανεπιστημιακές σχολές με τη μισή διδακτέα ύλη και με ιδιαίτερο ποσοστό. Ο ελληνικός λαός πληρώνει πολύ ακριβά αυτά τα προνόμια (διπλούς μισθούς κ.λ.π.). Τα Ελληνόπουλα του εξωτερικού μόνο καθηγητές ελληνικής γλώσσας χρειάζονται, στους οποίους θα δίνεται μόνο ένας μισθός. Τότε θα ξεκαθαρίσει το δήθεν ενδαφέρον των εκπαιδευτικών για τα παιδιά αυτά, που ουσιαστικά η ύπαρξη των σημερινών ελληνικών σχολείων τα προετοιμάζει για γκαρσόνια στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής. Αλήθειες να λέγονται κι ας μην είναι αρεστές. Τα ελληνόπουλα του εξωτερικού χρειάζονται βοήθεια για ένταξη στην κοινωνία που ζουν για την ατομική τους προκοπή και για το καλό της Ελλάδας. Φτάνει πια η στενόμυαλη πολιτική που οδηγεί τα παιδιά αυτά στο να μη μιλάνε σωστά ούτε Ελληνικά, ούτε τη γλώσσα της χώρα που ζουν. Ας κάνει μια έρευνα το Υπουργείο να βρει στατιστικά πόσα ελληνόπουλα που εισάγονται σε ελληνικά πανεπιστήμια καταφέρνουν να πάρουν πτυχίο. Το αποτέλεσμα θα είναι οδυνηρό για μια τόσο ακριβοπληρωμένη εκπαιδευση. Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών να εξαρτάται από την προσφορά του κάθε εκπαιδευτικού στο χώρο του ύστερα από αξιολόγηση. Από προσωπική εμπειρία παραμονής στο εξωτερικό διαμόρφωσα ολοκληρωμένη άποψη για το θέμα αυτό. Θα ήθελα να καταθέσω πάρα πολλά από προσωπικές μαρτυρίες. Αν όλοι οι χώροι θέλουν εξυγίανση , ετούτος χρειάζεται γενική κάθαρση.