• Σχόλιο του χρήστη 'Μαίρη Μαργαρώνη' | 4 Φεβρουαρίου 2011, 22:39

    Θεωρώ απολύτως σημαντική την αξιοποίηση των ομογενών εκπαιδευτικών στη χώρα όπου ζούνε και συγκεκριμένα πιστεύω ότι αξίζει: - να αξιοποιούνται επαγγελματικά οι καθηγητές (λ.χ. ελληνικής φιλολογίας, ιστορίας κ.λπ.)και δάσκαλοι στις εκπαιδευτικές δομές για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού - να διαμορφωθεί λίστα διαθέσιμων ομογενών εκπαιδευτικών ανά χώρα, οι οποίοι θα ενδιαφέρονταν να εργαστούν στο χώρο της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης της διασποράς. Σαφώς οι Έλληνες ομογενείς εκπαιδευτικοί που μένουν ήδη -συχνά εδώ και μεγάλα χρονικά διαστήματα- σε μια χώρα του εξωτερικού, γνωρίζουν σαφώς καλύτερα τις συνθήκες διαβίωσης των υπόλοιπων Ελλήνων ομογενών της συγκεκριμένης χώρας και εν μέρει τις ανάγκες που οι τελευταίοι έχουν. - να δημιουργηθεί ένα σύστημα μοριοδότησης των προσόντων των Ελλήνων ομογενών εκπαιδευτικών (λ.χ. δεύτερες ή τρίτες κ.λπ. βασικές σπουδές, επιπρόσθετες μεταπτυχιακές, διδακτορκές σπουδές, δημοσιεύσεις, διδακτική πείρα, γλώσσες κ.λπ.), με βάση την οποία λίστα μπορούν να διεκδικήσουν εργασία στο χώρο της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στη χώρα διαμονής τους - να οργανώνονται προγράμματα επιμόρφωσης για τους ομογενείς εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τις αρχές της διά βίου μάθησης. Ειδικά η χρήση των νέων τεχνολογιών και των σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης (λ.χ. σύγχρονη ή ασύγχρονη τηλεκπαίδευση)μπορούν να επιλύσουν γεωγραφικές δυσκολίες Μαίρη Μαργαρώνη, Λιέγη Βελγίου