• Σχόλιο του χρήστη 'αθανάσιος' | 5 Φεβρουαρίου 2011, 23:54

    Συγχαρητήρια για τον διάλογο που ανοίγετε. θα σας πρότεινα να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων με όλα τα προσόντα που διαθέτουν όσοι απο τους εκπ. επιθυμούν να αποσπαστούν στο εξωτερικό.Θα διαπιστώσετε οτι πολλοί έχουν πολλά και μετρήσιμα. Κατόπιν βάλτε κάποιες προτεραιότητες 1)θέλετε μάχιμους εκπ/κούς ή απλός κάποιους που είναι 15 χρόνια αποσπασμένοι σε γραφείο? Γιατί με το ισχύον σύστημα δέν υπάρχει διαχωρισμός της εκπ/κης (διδακτικής) καθαρά υπηρεσίας με την προϋπηρεσία γενικά. Και γιατί σας παρακαλώ σταματά η μοριοδότηση στα 15 χρόνια? ένας μάχιμος δάσκαλος πού δίδαξε τα ελληνικά γράμματα για 25 χρόνια σας υπολείπεται προσόντων? Για την γλωσσομάθεια των υποψηφίων θα μπορούσατε να υιοθετήσετε την κλίμακα Α1,Α2,Β1,Β2,Γ1,Γ2 που είναι και αξιόπιστη και ανεξάρτητη των υπηρεσιών σας. Τώρα πρέπει να μιλήσουμε και για την ουσία της ελληνόγλωσσης εκπ/σης στο εξωτερικό!!! ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΔΙΑΔΟΣΕΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ??? Δημιουργήστε ινστιτούτα ελληνικής γλώσσας σε όλες τις μεγάλες πόλεις των χωρών που σας ενδιαφέρει η παρουσία της χώρας μας.Στήστε έναν μηχανισμό προαγωγής του ελληνικού πολιτισμού με ποικίλες δραστηριότητες. Αποσπάστε εκεί δασκάλους και φιλολόγους με πολύχρονη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ υπηρεσία,βάλτε έναν χρονικό ορίζοντα με στόχους και περιμένετε αποτελέσματα. Μήπως είναι καιρός να δούμε και με τι ειδικότητες προάγετε η ελληνική γλώσσα και ο πολιτισμός??? Είναι μήπως πολυτέλεια να διδάσκεις π.χ. ξένες γλώσσες και μαθηματικά σε καλά ξένα σχολεία??