• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλος Α' | 4 Ιανουαρίου 2024, 14:27

    Σε όλα τα ΕΠΑ.Λ να υπάρχει ένας υποδιευθυντής χωρίς το όριο του 120 μαθητών που υπάρχει σήμερα και ανα 120 άτομα να ενεργοποιείται και άλλη θέση υποδιευθυντή με 8 ωρη μείωση ωραρίων. Η θέση του υποδιευθυντή είναι πιο ουσιαστική στο ΕΠΑ.Λ απο τους Τομεάρχες που κακώς μεταφέρονται στα επόμενα άρθρα στα ΕΠΑ.Λ Καμία άλλη συγχώνευση. Θυμίζω επίσης τις συγχώνευση των ΕΚ που έγιναν ένα ανα δήμο και τώρα πάει να συγχωνεύσει και τα μεγάλα συγκροτήματα με στόχο να γίνουν και τα ΕΠΑ.Λ 1 ανα δήμο όταν υπάρχουν αντίστοιχα 3-4 ΓΕ.Λ ανα Δήμο που είναι τα σχολεία της γειτονιάς. Στα συγκροτήματα οι ειδικότητες και οι τομείς μοιράζονταν αναλογικά. Με τη συγχώνευση δεν διασφαλίζεται ότι θα λειτουργούν όλοι οι τομείς και όλες οι ειδικότητες που υπήρχαν καθώς και θα περιοριστούν τα τμήματα της Α τάξης. Απόσυρση της παρ. γ) και κατάργηση της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3475/2006 (Α΄146). Η παράγραφος είναι πολύ επικίνδυνη καθώς θα δημιουργήσει σχολεία τα οποία δεν θα είναι διαχειρίσιμα από άποψη μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς αυτά θα έχουν άνω των 1000 μαθητών και άνω των 150 εκπαιδευτικών δεν μπορεί να παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση. Επίσης με την παράγραφο 3 διαφαίνεται να καταργούνται τα εργαστήρια των ΕΚ και να μετατρέπονται σε θεματικές αίθουσες Με την παράγραφο 5 δίνεται η δυνατότητα να αποσπαστούν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας για γραμματειακή υποστήριξη. Θα πρέπει να γίνει μόνιμη και εξειδικευμένη η θέση ώστε να είναι αποτελεσματική η τοποθέτηση εργαζομένου. Οι θέσεις γραμματείας να καλύπτονται μετά από μετάταξη και όχι απόσπαση και πρέπει να υπάρχει σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. Πρέπει επίσης να ανοίξουν θέσεις για μαθητεία σε όλα τα ΕΠΑ.Λ ώστε να ασκούνται μαθητές από πλήθος ειδικοτήτων.