• Δ. Άρση όλων των εμποδίων που δυσκολεύουν την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις στο γενικό σύστημα επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και διά βίου μάθησης μέσω τόσο της διασφάλισης της προσβασιμότητας στα άτομα με αναπηρία των υποδομών, συμβατικών και ηλεκτρονικών, της πληροφόρησης και επικοινωνίας, του εκπαιδευτικού υλικού, των διαδικασιών αξιολόγησης και των υποστηρικτικών υπηρεσιών όσο και της παροχής εύλογων προσαρμογών, όταν αυτές απαιτούνται (βλ. επίσης σχόλιο Ε.Σ.Α.μεΑ. σε άρθρο 10). ii) Όσον αφορά στην άρση των εμποδίων, απαιτείται η προσθήκη στο εν λόγω Σχέδιο Νόμου ξεχωριστού άρθρου στο οποίο να αναφέρεται ρητώς το εξής: «Καμία δομή επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης δεν αδειοδοτείται εάν οι υποδομές και οι υπηρεσίες της, συμβατικές και ηλεκτρονικές, δεν είναι προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία». Επίσης στο Σχέδιο Νόμου πρέπει να αναφέρεται ρητώς ότι η Ηλεκτρονική Πύλη των Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) είναι προσβάσιμη στα άτομα με αναπηρία, όπως άλλωστε το Κεφάλαιο Η του ν.4727/2020 υπαγορεύει. Ως εκ τούτου, προτείνεται η παρ. 1 του άρθρου 11 του Σχεδίου Νόμου να συμπληρωθεί/τροποποιηθεί ως ακολούθως (βλ. με έντονη γραμματοσειρά): «1. Στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) λειτουργούν πλήρως προσβάσιμη στα άτομα με αναπηρία ηλεκτρονική πύλη και ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή, που είναι διαθέσιμες μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής (ΕΨΠ-gov.gr), οι οποίες φιλοξενούν τις ακόλουθες λειτουργίες:..».