• Σχόλιο του χρήστη 'Βαρβάρα' | 5 Ιανουαρίου 2024, 14:02

    Πρέπει να προσεχθούν πάρα πολύ τα Εργαστηριακά Κέντρα ως προς τη στελέχωσή τους, τις αρμοδιότητες των στελεχών τους (Διευθυντών/Υποδιευθυντών), έτσι ώστε να μην υποβαθμιστεί ο ρόλος τους, γιατί αποτελούν την "καρδιά" της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Δεν μπορώ να φανταστώ μια εκπαιδευτική μονάδα να μην έχει σύλλογο διδασκόντων...Ακόμα και αν οι Τομεάρχες αποφασιστεί να ανήκουν στα ΕΠΑΛ, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν Υπεύθυνοι Εργαστηρίων σε όλα τα εργαστήρια που να διατίθενται στα ΕΚ. Ο ρόλος των Δντών του ΕΚ είναι σημαντικός και δεν πρέπει να γίνει διεκπεραιωτικός. Η καλή διάθεση δεν φέρνει πάντα αποτέλεσμα, αν δεν ερωτηθούν άτομα από όλες τις Δομές που υπάρχουν - αν δεν εκπροσωπούνται δηλαδή στην Επιτροπή της σύνταξης του νέου Νομοσχεδίου. Πολύ σημαντική είναι η συνεργασία των Δντών ΕΠΑΛ και ΕΚ και φυσικά να δεν πρέπει επ΄ουδενί να είναι οι Δντές των Ε.Κ. ο τελευταίος τροχός της αμάξης - δεν συμπεριλαμβάνονται ως στελέχη εκπαίδευσης ούτε καν στις επιτροπές Έγκρισης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων, γιατί δεν θεωρούνται ούτε Γυμνάσια ούτε Λύκεια τα ΕΚ και οι Δντές των ΕΚ παίρνουν επίδομα Δντή Γυμνασίου και όχι Λυκείου. Πρέπει να διατηρηθεί η δυνατότητα υλοποίησης προγραμμάτων Σχολικών δραστηριοτήτων, που είναι σημαντικά για μαθητές/ριες, αλλά και για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ εκπ/κών-μαθητών, εφόσον υπάρχουν εκπαιδευτικοί του ΕΚ οι οποίοι επιθυμούν να τα υλοποιήσουν (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι εκπαιδευτικοί του ΕΚ - έστω Δντές/Υπ/ντές- να αποκλείονται από τη διαδικασία!) Βαρβάρα Πετρίδου Διευθύντρια του 1ου Ε.Κ. Β΄Αθήνας - Αγίας Παρασκευής