Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω και θα επικροτήσω αυτή την άποψη όταν ξεκινήσουν όλα τα σχολεία από κάποιες σταθερές. Όταν υπάρχουν σχολεία που έχουν μετατρέψει τη βιβλιοθήκη, το εργαστήριο χημείας και εικαστικών, την αίθουσα των δασκάλων σε αίθουσες διδασκαλίας, όταν υπάρχουν σχολεία σε κτίρια που προορίζονταν για συνεργεία, σουπερ μαρκετ, ακόμη και πυλωτές πολυκατοικιών με ανύπαρκτες αυλές, πώς μπορεί αυτό το σχολείο να αξιολογηθεί; Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εκπαιδευτικών, πιστεύει κάποιος ότι είναι εύκολο να προγραμματίσει, να υλοποιήσει και να αξιολογήσει το έργο της μια τέτοια σχολική μονάδα;