Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
δεν ειμαι απόλυτα σίγουρη ότι μπορεί να λειτουργήσει η αυτοαξιολόγηση αν δε συνοδεύεται απο εξωτερική αξιολόγηση ειδικού σώματος αξιολογητών. Το λέω αυτο γιατί αν ας πούμε η σχολική κοινότητα πρέπει να συμπληρώσει ερωτηματολόγια τύπου "θεωρείτε ότι οι εκπ/κοί στόχοι που είχαν τεθεί στην αρχή της χρονιάς υλοποιήθηκαν α. ανεπιτυχώς, β. επαρκώς γ. επιτυχώς" και η απάντηση είναι "επιτυχώς" αυτό δε σημαίνει ότι πράγματι έτσι είναι. Η σχολική κοινότητα μπορεί να παρουσιάσει στα ερωτηματολόγια όποια εικόνα επιθυμεί, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα ειναι και η πραγματική εικόνα της σχολικής μονάδας. η εξωτερική αξιολόγηση πρέπει να συνυπάρχει με την εσωτερική και να γίνεται σε βάθος χρόνου - όχι επισκεφτήκαμε μια μέρα το σχολείο, είδαμε κάποια πράγματα και βγάλαμε συμπεράσματα. Θα πρέπει να "δούμε" πώς λειτουργεί το σχολείο για ένα κάποιο διάστημα ή ακόμα και απροειδοποίητα ή να ρωτήσουμε και την τοπική κοινωνία για τη γνώμη που έχουν για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ικανότητα του προσωπικού.