• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Κοσμόπουλος' | 7 Απριλίου 2011, 11:47

    Πώς αντιλαμβάνεστε την ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και της δυνατότητάς της να προγραμματίζει, να οργανώνει, να υλοποιεί και να αξιολογεί αποτελεσματικά το έργο της; 1. Με επιστάτη (με μιοκροεπισκευαστικές αρμοδιότητες-ικανότητες) 2. Με γραμματέα (επιμορφωμένο στις ΤΠΕ) 3. Με Υποδιευθυντή ανά τάξη 4. Με υπεύθυνους τμημάτων με αποφασιστικές αρμοδιότητες 5. Με μόνιμες υποστηρικτικές δομές (ψυχολόγο, σύμβουλο, ενισχυτική), έστω και σε ομάδα σχολείων. 6. Με αποκλειστικά μόνιμο προσωπικό (έστω και με ελλειπές ωράριο) 7. Με ειδικές αίθουσες (μουσικής, βιβλιοθήκης, εντευκτήριο, κ.λ.π.) 8. Συμπληρώστε ...