• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitris' | 10 Απριλίου 2011, 18:54

    Συμφωνώ με τις απόψεις/ενστάσεις των 'Σοφία' και 'Eidimonas' παραπάνω. Όλα καλά ακούγονται για 'αυτονομία' των σχολείων, αλλά χωρίς στήριξη, είναι ένα 'πουκάμισσο αδειανό'!.... Στην εποχή του Μνημονίου, πόσο είναι εφικτό αυτό; Για ποιες καινοτομίες μιλάμε όταν οι Σχολικές Επιτροπές δεν έχουν λεφτά (γιατί δεν τους δίνετε κύριοι/ες του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.!) για να αγοράσουν χαρτί υγείας και αναλώσιμα;;;.... Επίσης, δεν διαφωνώ με την αυτο-αξιολόγηση, ούτε με την προοπτική αυστηρών ποινών για επίορκους και --εν τέλει -- επικίνδυνους εκπαιδευτικούς. Αλλά, θα τους αξιολογήσει ποιός; Κοιτάξτε πόσοι/ες διευθυντές εκπαίδευσης (για να μην πω τα στελέχη του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.)είναι στελέχη του κυβερνώντος κόμματος! Και μιλούν μετά για 'λαμόγια', συμπαρασύροντας όλον τον κλάδο! Τέλος, ποιος θα αξιολογεί του 'αξιολογητές'; Δηλαδή, ανατροφοδότηση για τα κακά των 'ανωτέρων' επιπέδων της ιεραρχίας θα υπάρχει; Μόνο 'top-down', και καθόλου 'bottom-up'; Τόσο δημοκρατικό; Όπως και όλα τα άλλα ε;!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!