• Σχόλιο του χρήστη 'Αλχασίδης Νίκος' | 13 Απριλίου 2011, 09:31

    Εφόσον θέλουμε πρώτα το μαθητή, πρέπει η σχολική μονάδα να είναι σε θέση να σχεδιάσει το αναλυτικό της πρόγραμμα και όχι μόνο τις καινοτόμες δράσεις. Πρέπει όμως να μη μείνει αβοήθητη στο έργο της αυτό, αλλά να υπάρξει διαρθρωτικά βοήθεια: α) από τους σχολικούς συμβούλους και β) από τους υπεύθυνους καινοτόμων δράσεων. Επίσης είναι ζητούμενη η σύνδεση της σχολικής μονάδας με ευρύτερους φορείς και ευρωπαϊκά προγράμματα, όπως ζητούμενο πρέπει να είναι και η διάχυση των δράσεων που αναλαμβάνει η σχολική μονάδα στις διπλανές σχολικές μονάδες και στην ευρύτερη κοινότητα.