• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΜΠΟΥΡΙΤΣΑΣ' | 14 Απριλίου 2011, 16:10

    Με βάση τις συνολικές αναφορές μου στις 6 θεματικές ενότητες της διαβούλευσης τεκμηριώνεται η άποψη μου ότι η όποια μεταβατική περίοδος και οι όποιες εκπτώσεις στην υλοποίηση της όποιας αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος θα σημαίνει την αναστολή της όποιας μεταρρυθμιστικής προσπάθειας. Τα τεκμήρια έρευνας που υπάρχουν στο επιστημονικό αντικείμενο της ιστορίας της εκπαίδευσης επιβεβαιώνουν την άποψη Συμπληρωματικά θα πρότεινα να υπάρχει δέσμευση όλων για ευρύτερες συγκλίσεις και εφαρμογή του συστήματος που θα υιοθετηθεί για μια δεκαετία, ώστε για πρώτη ίσως φορά στο χώρο της εκπαίδευσης να υπάρχει και η δυνατότητα για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την όποια μελλοντική αναδιάρθρωση. Ίσως είναι η ευκαιρία σε μια εποχή κρίσης αξιών και όχι μόνο να αποτελέσει ο χώρος της εκπαίδευσης σημείο συνεννόησης αναφορικά με το θέμα της αναδιάρθρωσης του συστήματος οργάνωσης της διοίκησης του εκπαιδευτικού συστήματος. Άλλωστε η καθιέρωση ενός πάγιου συστήματος οργάνωσης και διοίκησης του συστήματος της εκπαίδευσης δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα υλοποίησης και εφαρμογής πολιτικών παιδείας με διαφορετικό ιδεολογικό προσανατολισμό στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό επίπεδο. Το αντίθετο μάλιστα οι συνεχείς τροποποιήσεις αποτελούν το άλλοθι για την μη άσκηση πολιτικών παιδείας σύμφωνα με τις υπαρκτές ατομικές ανάγκες των πολιτών και τις συνολικές της κοινωνίας. Σε αυτή την κατεύθυνση οι ευθύνες καταμερίζονται αναλογικά σε εκείνους που δεν τολμούν , σε εκείνους που δεν προτείνουν, σε όλη την κοινωνία σε τελευταία ανάλυση Γεώργιος Π. Μπουρίτσας