• Σχόλιο του χρήστη 'Μελαχροινουδης Δ.' | 26 Απριλίου 2011, 00:01

    Υπάρχει θαρρώ μια κοινή λογική στην οποία μπορεί να βασίζονται οι διαδικασίες απόσπασης ή μετάθεσης. Οι τελευταίες δεν γίνονται για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα (πολιτικά ή ατομικά)κάποιων αλλά για να υπάρξουν οι προυποθέσεις ώστε το παραγόμενο εκπαιδευτικό προιόν να είναι ποσοτικά και ποιοτικά καλύτερο. Ξεχωρίζουν έτσι 2 σημεία από τα οποία εκκινείται μια διαδικασία απόσπασης ή μετάθεσης: 1)Υπάρχει μια θέση για την οποία απαιτούνται ειδικά προσόντα όπότε οποιοδήποτε άλλο κριτήριο πέραν από αυτό της κατοχής των συγκεκριμένων προσόντων έρχεται σε δεύτερη θέση. και2)Υπάρχει μια θέση σε σχολείο που δεν απαιτεί ξεχωριστά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή το κριτήριο της εξυπηρέτησης οικογενειακών αναγκών και υγείας προτάσσεται έναντι οποιουδήποτε άλλου. Ένας εκπαιδευτικός του οποίου οι παραπάνω ανάγκες καλύπτονται λειτουργεί και προσφέρει καλύτερα! Σχόλια επι συγκριμένων σημείων: α)Β4(μοριοδότηση άδεια ανατροφής) Αποτελεί προιόν μικροψυχίας μια τέτοια μοριοδότηση(1 μόριο). β) παράγραφος 3.2.3 Προφανώς εκ παραδρομής δεν δημειώνεται ότι μοριοδοτούνται τα παιδιά πέραν του 3ου σε μια οικογένεια. Εκτός αν ο συντάκτης αγνοεί ότι υπάρχουν οικογένειες με περισσότερα παιδιά. γ)Η εντοπιότητα να προσμετράται ως κριτήριο απόσπασης ή μετάθεσης αλλά στη συνέχεια ο χρόνος που διανύθηκε στην περιοχής εντοπιότητας να μη λαμβάνει τα μόρια δυσμενών συνθηκών.