• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστής Αναγνωστόπουλος' | 4 Ιανουαρίου 2010, 19:24

    Επειδή θα ήταν μεγάλη προσφορά για την Πολιτεία μας ο νόμος να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατό, θα πρέπει να διευκολυνθούν στα *τεχνικά* ζητήματα οι φορείς που είναι υπόχρεοι σε ανάρτηση νόμων, προεδρικών διαταγμάτων και πράξεων στο Διαδίκτυο. Θα ήταν λοιπόν σκόπιμο να προβλεφθεί κάποιο αρχικό στάδιο εφαρμογής του νόμου, κατά το οποίο την οργάνωση των sites και την ανάρτηση των νόμων θα την αναλαμβάνει μια κατάλληλη στελεχωμένη *κεντρική* υπηρεσία (πχ του Υπ. Εσωτ.). Μερικά έξτρα οφέλη από μια τέτοια διαδικασία, πέρα από την άμεση εφαρμογή του νόμου, θα ήταν: α) η κεντρική διαχείριση sites πολλών οργανισμών θα μειώσει τα λειτουργικά κόστη, β) τα αρχικά αυτά sites θα αποτελέσουν έναν είδος templates και για τα υπόλοιπα sites που θα συντηρούνται από τους εξωτερικούς οργανισμούς, γ) οι τεχνικές λύσεις κάθε είδους θα ωφελούν *άμεσα* πληθώρα οργανισμών, πχ η αναζήτηση θα γίνεται ενιαία για το σώμα των κειμένων του site, και έτσι πχ θα μπορούν ευκολότερα ακόμη και οι συγγραφείς των νομικών κειμένων(αποφάσεις, πράξεις και νόμοι) να αναζητούν σχετικά κείμενα για hyperlinks. Από την άλλη, φαντάζομαι πως το βασικό αρνητικό μιας τέτοιας πρόβλεψης θα είναι ένα γραφειοκρατικό μπλοκάρισμα λόγω προβλημάτων επικοινωνίας των περιφερειακών οργανισμών με την κεντρική υπηρεσία ανάρτησης. Παρόλαυτα το άρθρο 4 του παρόντος σχεδίου εξασφαλίζει πως οι οργανισμοί θα έχουν ισχυρά κίνητρα ώστε να επιδιώξουν την επίλυση των προβλημάτων της επικοινωνίας για τη δημοσίευση των πράξεών τους! Επομένως, θα μπορούσε το κείμενο να ορίζει, εναλλακτικά, για κάθε φορέα, οργανισμό κτλπ κάποιον υπεύθυνο (άτομο ή μηχανογραφικό τμήμα) για την επικοινωνία του οργανισμού αυτού με την κεντρική υπηρεσία που θα συσταθεί για την υλοποίηση του νόμου.