• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Α. Αντωνίου' | 21 Οκτωβρίου 2009, 18:28

    Πιστεύω ότι ο προβληματισμός για μείωση του κόστους και των ρύπων είναι όχι απλά σωστός αλλά αξιέπαινος. Έχω όμως επιφυλάξεις για την προτεινόμενη λύση του leasing που εκτιμώ ότι παρουσιάζει οικονομικές και πολιτικές αδυναμίες. 1. Οικονομικά γιατί όποιος γνωρίζει τις προμήθειες του δημοσίου καταλαβαίνει ότι οι εταιρείες leasing αν όχι εξ αρχής σίγουρα λίγο αργότερα θα ανεβάσουν το κόστος ενοικίασης ώστε θα σταματήσει να πραγματοποιείται οικονομία και μπορεί να δημιουργηθεί και σπατάλη. 2. Πολιτικά γιατί από τον ανταγωνισμό των εταιρειών leasing μπορεί να δημιουργηθεί αρνητικός θόρυβος κατά την διάρκεια των σχετικών διαγωνισμών και παράλληλα με ενστάσεις και δικαστικές διενέξεις να μείνει το δημόσιο για αρκετό χρονικό διάστημα χωρίς αυτοκίνητα. Αν δούμε τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν σε βάθος χρόνου μπορεί το πολιτικό κόστος να γίνει πολύ μεγάλο γιατί είναι δυνατόν να συκοφαντηθεί η κυβέρνηση ότι αδυνατεί να ελέγξει τα στελέχη της και εκτός από τα πολλά και μεγάλα χρέη νοσοκομείων και λοιπών οργανισμών υπάρχουν μεγάλα και αδικαιολόγητα χρέη για μετακινήσεις για τα οποία εύκολα οι απλοί άνθρωποι μπορεί να πιστούν από την αντιπολίτευση ότι έχει υπάρξει κακοδιαχείριση. Γι αυτούς τους λόγους προτείνω τη διατήρηση των αυτοκινήτων μόνο του προέδρου της Δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, των υπουργών και υφυπουργών και την λύση της θέσπισης ενός μικρού σταθερού επιδόματος μετακίνησης π.χ. 200-300 ευρώ για τους γραμματείς και τους λοιπούς ανώτερους κρατικούς λειτουργούς που δικαιούνται αυτοκίνητο. Μ'αυτό τον τρόπο θα υπάρξει φανερή και σταθερή ελάφρυνση των δαπανών με μια μικρή αναλογικά αύξηση των μισθών των ανωτέρω λειτουργών που θα μετακινούνται με τα δικά τους οχήματα.