• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Παπαϊωάννου' | 22 Οκτωβρίου 2009, 17:19

    Γιατί αυτή η ξαφνική απόφαση και ανακοίνωση, "άμα τω σχηματισμώ της νέας Κυβέρνησης"; Άχρηστα, ή έστω ασύμφορα στη συντήρησή τους είναι ΟΛΑ τα υπάρχοντα κρατικά αυτοκίνητα; Τη στιγμή που το κράτος δανείζεται για να πληρώσει συντάξεις, είναι ώρα να ξοδέψουμε ποιός ξέρει πόσα δισ. €; Γιατί δηλαδή, το βρίσκουν τόσο "υποτιμητικό μετά βδελυγμίας" οι νέοι μας Άρχοντες, να κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα των προηγουμένων; Αν θέλουμε και θέλουν να εξοικονομήσουν ενέργεια και χρήματα, ας κυκλοφορούν λιγότερο, και ας χρησιμοποιήσουν και κανένα ΜΜΜ! Σε πόσο χρόνο θα γίνει η απόσβεση της αξίας των καινούργιων, λαμβανομένου υπόψιν και του ότι όσο πιό περίπλοκο είναι ένα μηχάνημα, τόσο συχνότερα, στατιστικά, παθαίνει βλάβες; Τι κάνουν στα άλλα Ευρωπαϊκά Κράτη (εξαιρώ την Ιαπωνία, διότι εκεί κατασκευάζονται τα υπάρχοντα υβριδικά). Γιατί να μην γίνει σταδιακά η αντικατάσταση των αυτοκινήτων, καθώς θα παλαιώνουν τα υπάρχοντα; Γιατί να μην περιμένουμε λίγο ακόμη, ώστε και άλλες εταιρίες να παρουσιάσουν, ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, υβριδικά μοντέλλα, και τα υπάρχοντα (ΤΟΥΟΤΑ και HONDA) να τελειοποιηθούν περισσότερο; Και συνεχίζουμε: Όταν ο Πρωθυπουργός της Δανίας ή της Ελβετίας χρησιμοποιεί τραίνο και μετρό για τις μετακινήσεις του, γιατί οι ημέτεροι Γενικοί Γραμματείς, απλοί γραμματείς, υπο-γραμματείς, παρα-γραμματείς και δεν συμμαζεύεται να μετακινούνται με ιδιαίτερο αυτοκίνητο ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ; Και πόσες και ποιές είναι αυτές οι "χήρες πρώην Πρωθυπουργών" (ά ρε Μιμή...) που δικαιούνται αυτοκίνητο και γιατί δικαιούνται(τους τελείωσαν τα χρήματα από τις μίζες των Boeing της αλήστου μνήμης Ολυμπιακής); Και μιά τελευταία ερώτηση: Υπάρχει κανείς για να μου απαντήσει σοβαρά, ρεαλιστικά, χωρίς κομματικό γράσσο στα μάτια και χωρίς να επιχειρήσει να με "δουλέψει" (διότι θα το καταλάβω και θα γίνω έξω φρενών και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να γίνει αυτό);