• Σχόλιο του χρήστη 'km' | 19 Οκτωβρίου 2009, 15:22

    Πιστεύω πως η Απόφαση αυτή κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως: 1. Θα πρέπει να μειωθεί περαιτέρω η λίστα των προσώπων που δικαιούνται υπηρεσιακό όχημα. Να αποκλειστούν από τη δικαιοδοσία λειτουργοί που δεν είναι κρατικοί (π.χ. Εκκλησίας, κλπ). 2. Θα πρέπει να καταργηθεί στο σύνολό της η χρήση ισχυρών οχημάτων (λιμουζίνες, SUV, κτλ), πλην ελαχίστων περιπτώσεων (περιφέρειες με δύσκολο οδικό δίκτυο). Πλέον, ειδικά στα αστικά κέντρα, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο οχήματα κάτω των 1601 cc και με διαστάσεις που θα επιτρέπουν ευκολότερη στάθμευση. Πρέπει να τερματιστεί το φαινόμενο της παράλυσης της κυκλοφορίας για τη διέλευση της Mercedes του "κ. Τάδε". 3. Θα πρέπει να εξεταστεί η κάθε περίπτωση δημοσίου λειτουργού ξεχωριστά, ώστε να κριθεί αν όντως είναι αναγκαία η χορήγηση κρατικού οχήματος στο λειτουργό (π.χ. διαθέτει ήδη Ι.Χ. ή διαμένει σε κεντρικό σημείο της πόλης κλπ). 4. Θα συμβάλλει τα μέγιστα και η σταδιακή "αποαρχοντοποίηση" των κρατικών λειτουργών στα μάτια της κοινωνίας. Χρειάζεται μετριοφροσύνη επαγγελματικού επιπέδου από τον πρωθυπουργό ως τον τελευταίο δημόσιο υπάλληλο. Έτσι, θα εμπεδώσει και το κοινωνικό σύνολο πως ένας βουλευτής για παράδειγμα, δεν είναι υποχρεωτικό να κυκλοφορεί με λιμουζίνα. Να αποσυνδεθεί λοιπόν το status ενός προσώπου (δημοσίου στην αρχή και όλων μας στο απώτερο μέλλον) από το όχημά του. Και αυτό είναι καθαρά θέμα τόσο βραχυπρόθεσμων κανόνων της παρούσας Απόφασης, όσο και μακροχρόνιων παρεμβάσεων στην Παιδεία που δίνουμε στα παιδιά μας. Περιμένουμε να δώσετε όλες σας τις δυνάμεις, σε όλα τα θέματα ...