• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΚΑΚΙΟΠΟΥΛΟΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 15:52

    1. Οπωσδήποτε τα αυτοκίνητα να έχουν το διακριτικό σήμα (Κόκκινη & κίτρινη λωρίδα στο πλάι) και την πινακίδα ΚΥ. 2. Με τίποτα να μην έχουν πάνω τηλέφωνα ή email. Θα γίνει κακή χρήση τους. 3. Να εφοδιαστούν με GPS, ώστε να ελέγχεται η θέση τους ανά πάσα στιγμή. Εξαιρούνται όσα πραγματοποιούν απόρρητες αποστολές ή αποστολές επιβολής τάξης, κλπ σχετικά. 4. Ο έλεγχος όσων έχουν GPS να γίνεται ηλεκτρονικά και δειγματοληπτικά από την Τροχαία. 5. Η τροχαία να έχιε εκ του νόμου δικαίωμα να ελέγχει τα ΚΥ αυτοκίνητα και να επιβάλει τις προβλεπόμενες ποινές. Χρήση τεχνολογία άμεσης αποστολής δεδομένων από την τροχαία, μέσω ηλεκτρονικού σημειωματαρίου, ώστε να καταχωρούνται μόνιμα οι παραβάσεις των ΚΥ και τα σχετικά αναλυτικά στοιχεία των οδηγών, και επιβαινόντων. 6. Σε περίπτωση χρήσης του αυτοκινήτου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια / δελτίο κίνησης, κατάσχεσή του από το εν λόγω άτομο, για όσο έχει τη συγκεκριμένη θέση, και βαριές διοικητικές και χρηματικές ποινές στους παραβάτες οδηγούς / επιβαίνοντες. Ειδικά για τους οδηγούς, εφ όρου ζωής απαγόρευση οδήγησης. Για τους επιβαίνοντες, να βαίνουν αυξανόμενες, όσο υψηλότερο είναι το αξίωμα του παραβάτη. 7. υποβολή συγκεντρωτικών στοιχείων χιλιομέτρων / αξίας κατανάλωσης, ανά μήνα, τα οποία να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Σε περίπτωση εμφανούς απόκλισης από το Μέσο Όρο, (πχ με όριο το +-40%), να υπάρχει αιτιολογημένη στο διαδίκτυο, η απόκλιση αυτή. Σε περίπτωση απάτης από τον οδηγό ή τους επιβαίνοντες, να ισχύσουν όσα αναγράφω στην παραπάνω παράγραφο 6. Ηλίας Κακιόπουλος.