• Σχόλιο του χρήστη 'Στέφανος Κουνιάδος' | 23 Οκτωβρίου 2009, 00:26

    Σωτήρια χρονολογία 22-10-2009 Μπορώ να πω πως μάλλον βρισκόμαστε σε νέα εποχή !! Θέλω να ελπίζω πως αυτό δεν θα είναι για τους πρώτους μήνες του μέλιτος αλλά μια ΠΑΓΙΑ τακτική. Θυμάμαι πριν από 9-10 χρόνια όταν μπήκα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Γεωργίας των Η.Π.Α, μάλλον θα ήταν επι προεδρίας Κλίντον, όταν συνεζητείτο νομοσχέδιο για τη Βιολογική Γεωργία στις Η.Π.Α. Αυτό που αντίκρυσα ήταν κάτι το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Χιλιάδες προτάσεις και αντιπροτάσεις στο σχέδιο Νόμου. Μιά πραγματική δημοκρατική συμμετοχή. Επι τέλους να και στην Ελλάδα. Μπράβο μας !! Θα ήθελα να μάθω από το Υπουργείο και σε ποιά ή ποιές άλλες χώρες της Ε.Ε υπάρχει αυτού του είδους η διαβούλευση !! Παράκληση !! Οταν τελειώσει η διαβούλευση να μην αποσυρθούν οι παρεμβάσεις από το διαδίκτυο αλλα να είναι προσβάσιμες για να μπορούν να διαβάζονται και ο διάλογος να συνεχίζεται γιατί το θέμα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ !! Στο θέμα τώρα. Το θέμα της αυτοκίνησης είναι μιά πάρα πολύ μεγάλη υπόθεση που χρειάζεται μεγάλη και ενδελεχή διαβούλευση. ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ Σίγουρα τα Υβριδικά αυτοκίνητα είναι ΜΙΑ λύση !! Οχι το παν. Γιατί και για αυτά χρησιμοποιείται ως καύσιμο η ΒΕΝΖΙΝΗ. Εχω εμπειρία επειδή χρησιμοποιώ υβριδικό. Αν υπάρχει δυνατότητα για εντος των πόλεων κίνηση καλύτερα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Για να υπάρχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ απαιτείται: 1. Μαλακή οδήγηση. Το αυτοκίνητο γενικώς - αλλά και το υβριδικό ειδικότερα - για να έχει κανείς πραγματική οικονομία θέλει οδήγηση "με το μαλακό" χωρίς "ζορίσματα". 2. Χαμηλές ταχύτητες. Οταν βρισκόμαστε ιδιαίτερα σε κατοικημένες περιοχές ή σε περιαστικές περιοχές και υπάρχει πλήθος αυτοκινήτων η μαλακή οδήγηση ευνοεί την οικονομία. 3. Οι ταχύτητα γενικώς δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 100 - 110 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτή είναι η βέλτιστη ταχύτητα για οικονομική οδήγηση. 4. Δεν χρειάζονται επικίνδυνα και χωρις λόγο προσπεράσματα. Με όση ταχύτητα και αν τρέχει κανείς και μάλιστα στους ελληνικούς δρόμους το κέρδος του σε χρόνο είναι ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΑΜΙΝΟ ενώ η απώλεια σε χρήμα ΥΠΕΡΟΓΚΗ και ο κινδυνος ΜΕΓΙΣΤΟΣ. Π.χ αν τρέχει κανείς με 130 χιλιόμετρα την ώρα για Θεσσαλονίκη θα φθάσει σε λίγο λιγότερο από 4 ώρες ενώ αν πηγαίνει με 100 θα φθάσει σε 5 ώρες. Η διαφορά ελάχιστη σε σχέση με την οικονομία σε καύσιμα. 5. Η επιθετική και γρήγορη οδήγηση μπορεί ή να μας στείλει στα "ΠΕΥΚΑΚΙΑ" ή να μας αδειάσει την τσέπη. Η επιθετική οδήγηση μας κοστίζει τουλάχιστον 300.000.000 € το χρόνο ή 300.000.000 λίτρα επί πλέον κατανάλωση η δε γρήγορη οδήγηση τουλάχιστον 500.000.000 € το χρόνο ή 500.000.000 λίτρα επί πλέον. Δηλ. συνολικά 800.000.000 € το χρόνο. Αν προσθέσουμε και τις καθυστερήσεις σε ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ τότε φθάνουμε στο 1.000.000.000 ΕΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ € το χρόνο. Αν θέλουμε πραγματικά να έχουμε οικονομία πρέπει τα ΚΡΑΤΙΚΑ αυτοκίνητα να κινούνται με τις ταχύτητες που αναγράφονται στις ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ. Εξ άλλου κάθε ΥΠΕΡΒΑΣΗ είναι και παράβαση του ΚΟΚ και ο οδηγός θα πρέπει να ελέγχεται. Μόνο έτσι θα δώσουν το Κράτος και τα Οργανά του το καλό παράδειγμα. Π.χ ένα HONDA CIVIC υβριδικό των 1300 κ.ε δεν θα πρέπει σε μεικτή οδήγηση να ξεπερνά σε κατανάλωση τα 5,6, το πολύ, λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αλλοιώς είναι ασύμφορη η αγορά του. Αν είναι διατεθημένο το κράτος να επιβάλει αυτή την οδηγική ΝΟΡΜΑ τότε πραγματικά αξίζει να υπάρξει αλλαγή. Αν όχι τότε η αποτυχία δυστυχώς είναι δεδομένη. Και δεν χρειάζεται να μπούμε σε αυτόν τον κόπο. Και για το λόγο ότι ένα ΝΕΟ αυτοκίνητο για να κατασκευαστεί απαιτούνται τουλάχιστον 150.000 κιλοβαττώρες και 200 τόνοι απόβλητα !! Θα αποσβεστούν οι 150.000 κιλοβατώρες ή έστω ένα μεγάλο μέρος τους αν δεν κάνουμε σωστή χρήση;;