• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Ι.' | 23 Νοεμβρίου 2010, 15:08

    Σε μία εποχή που η χρήση της τεχνολογίας είναι καθημερινότητα θεωρώ ότι δεν πρέπει να δαιμονοποιείται η ηλεκτρονική κάρτα. Σε αντίθεση με τους φόβους των περισσοτέρων θεωρώ ότι όχι μόνο πρέπει να υπάρχει η συγκεκριμένη κάρτα (με ελάχιστα πάντως στοιχεία δηλ Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ) αλλά και ένα καλά σχεδιασμένο και προστατευμένο κρατικό πληροφοριακό σύστημα με διασύνδεση όλων των κρατικών υπηρεσιών. Εκεί σε ένα δίκτυο όλων των κρατικών υπηρεσιών, θα είναι αποθηκευμένα όλα τα στοιχεία των πολιτών. Υπουργεία (εκτός του ΥΠΕΘΑ ή υπηρεσιών εθνικής ασφάλειας ), ΔΟΥ, Ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ, Νοσοκομεία κλπ θα έχουν πρόσβαση στα απαραίτητα κάθε φορά στοιχεία. Κρίσιμο για την επιτυχία ή όχι του εγχειρήματος είναι αφ’ ενός ο σωστός σχεδιασμός αφ’ ετέρου η επιλογή αυτού που θα υλοποιήσει. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει συνεργασία κρατικών φορέων με εταιρείες του ιδιωτικού τομέα (ίσως και περισσότερες από μια) . Τέλος επειδή ειδικά σε έργα πληροφορικής συνεχώς οι ίδιες εταιρείες είναι αυτές που αναλαμβάνουν τα έργα, θα πρέπει να βρεθεί ο τρόπος που το σύστημα διαγωνισμών και επιλογής θα «ανοίξει» δίνοντας δυνατότητες και σε άλλες εταιρείες ή νέους επιστήμονες. Όπως και σε όλα τα έργα του δημοσίου θα πρέπει να βρεθεί ο τρόπος να θεωρείται το δημόσιο «πελάτης κορόιδο» που συνεχώς υπερ-τιμολογείται. Η ηλεκτρονική κάρτα αλλά ακόμα και η διασύνδεση όλων των υπηρεσιών δημοσίου για ανταλλαγή πληροφοριών, είναι ένα σχετικά απλό έργο (με μεγάλη έκταση) και σίγουρα μεγάλα οφέλη και όχι ένα εξαιρετικής δυσκολίας έργο. Συνεπώς το κόστος θα πρέπει να είναι ανάλογο.