• Σχόλιο του χρήστη 'Ελευθερία' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 10:02

    Οι εφαρμογές με το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα μπορούν να είναι πολλές, αλλά κυρίως στο δημόσιο πρέπει να τεθούν σε λειτουργία τα συστήματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά προγράμματα και όχι μόνο και είναι σε αχρηστία γιατί οι πολιτικοί και υπηρεσιακοί προϊστάμενοι αρνούνται να τα χρησιμοποιήσουν, ενώ οι πολίτες τα χρυσοπληρώνουν και σε χρήμα και σε ταλαιπωρία. Για να υπάρχει εμπιστοσύνη όμως, θα πρέπει ο πολίτης να μπορεί να ενημερώνεται και να επιβεβαιώνει τη χρήση στοιχείων της κάρτας του, κάθε φορά που κάποια εφαρμογή ζητάει πρόσβαση σε αυτή. Επίσης πρέπει να περιέχει ελάχιστα στοιχεία ταυτοποίησης που μετά θα αξιοποιούνται από άλλες εφαρμογές για περεταίρω στοιχεία (τοπικές βάσεις δεδομένων φορέων) και βέβαια πρέπει να υπάρξουν μηχανισμοί αποτελεσματικοί και πειστικοί στους πολίτες, για περιπτώσεις εξαπάτησης με την κάρτα, απώλειας κλπ. Πρέπει να κλειδώσει καλά το κύκλωμα και να ξέρει ο πολίτης ότι μπορεί να βρει άκρη αν συμβεί κάτι με την καρτα του πολίτη, όπως π.χ. δικαιώνεται σε περιπτώσεις υποκλοπής των πιστωτικών καρτών. Επιπρόσθετα θα πρέπει να οργανωθούν σεμινάρια ή κάποιας μορφής ενημερώσεις στους πολίτες ώστε να αποκτήσουν κουλτουρα ηλεκτρονικής ασφάλειας και να νιώθουν ότι γνωρίζουν τι χρησιμοποιούν κάθε φορά