• Σχόλιο του χρήστη 'ΚαλαΪτζίδης Ιωάννης' | 12 Δεκεμβρίου 2010, 01:38

    Για την σχεδιαζόμενη εφαρμογή της κάρτας του πολίτου έχω να πω τα εξής: Κι’ αν ακόμα δεν υπήρχε η παραμικρή υπόνοια σχέσης της περί ής ο λόγος κάρτας με το τεκμηριωμένο από την Αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου σύμβολο της υποδουλώσεως όλων των ανθρώπων, δηλαδή της παγκόσμιας κυριαρχίας του χειρότερου δυνάστη όλων των εποχών, του Αντιχρίστου, δηλαδή του χξς (666), πάλι θα είχα τις επιφυλάξεις μου για την ηλεκτρονική κάρτα. Και εξηγούμαι. Είναι γνωστόν τοις πάσι ότι η κάρτα αυτή είναι ηλεκτρονικός φάκελλος ή λειτουργεί ως θύρα προκειμένου να ανοίξει ηλεκτρονικό φάκελλο. Οι πληροφορίες που διαθέτει ένας φάκελλος μπορεί να είναι χρήσιμες και λειτουργικές όταν περιέχουν συγκεκριμένα στοιχεία που χρειάζονται κατά περίπτωση όπως είναι οι συνηθισμένοι συμβατικοί ή και ηλεκτρονικοί φάκελλοι στις διάφορες υπηρεσίες ταξινομημένοι με τον εκάστοτε αύξοντα αριθμό (α/α). Κάθε πολίτης λοιπόν έχει ξεχωριστό για κάθε υπηρεσία φάκελλο και φυσικά ξεχωριστό (α/α). Όταν απευθυνόμαστε σε κάποια υπηρεσία για μία υπόθεσή μας, μας ζητείται ο αριθμός που σχετίζεται με την συγκεκριμένη υπηρεσία και τέλος. Κανένας από εμάς δεν νομίζω να έχει λόγο να δυσανασχετήσει που έχει άλλο αριθμό αστ. ταυτότητας (αρχείο αστυνομίας), άλλο αριθμό δημοτολογίου, (αρχείο δημαρχίας), άλλο ΑΦΜ (αρχείο εφορίας) ή άλλο αριθμό διπλώματος οδήγησης κλπ. Το κάθε αρχείο αρχειοθετεί τα στοιχεία που του χρειάζονται. Ως εδώ κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα αρχίζει από τη στιγμή που κάποιος θα σκεφτεί να ενοποιήσει όλους αυτούς τους α/α σε έναν ή να τους εντάξει όλους αυτούς σε μία ενιαία ηλεκτρονική εντολή. Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί να το κάνει; Πού αποσκοπεί και τι θέλει να ελέγξει; Το μυαλό μας θα πάει στην περίοδο της δικτατορίας των συνταγματαρχών, στους περιβόητους φακέλους της ασφαλείας που συγκέντρωναν στοιχεία από το σύνολο της δραστηριότητας των πολιτών με εντεταλμένους πληροφοριοδότες στην προσπάθειά τους να έχουν μία κατά το δυνατόν πληρέστερη εικόνα του προσωπικού προφίλ του καθενός μας χωρίς αυτό να τους έχει ζητηθεί. Αυτό το «χωρίς να τους έχει ζητηθεί» είναι φράση κλειδί αν θέλουμε να κρατάμε μία κριτική στάση στα πολιτικά πράγματα Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σύσσωμος ο πολιτικός και δημοσιοϋπαλληλικός κόσμος από τον πρωθυπουργό μέχρι τον κλητήρα έχει προσληφθεί από τον ελληνικό λαό και πληρώνεται απ’ αυτόν ακριβώς για να υπηρετεί τις αξίες τις αρχές και τις ανάγκες του. Κάθε κίνηση λοιπόν από την πλευρά της πολιτείας που δεν αποσκοπεί στην διακονία του λαού είναι επιλήψιμη και δικαίως ο λαός καταδικάζει – συν τοις άλλοις – και αυτού του είδους την συλλογή πληροφοριών και την ονομάζει φακέλλωμα. Αν λοιπόν το συμβατικό εκείνο φακέλλωμα - το χάρτινο – αντιμετωπίστηκε με οργή και αγανάκτηση από τον έλληνα, πως αυτό που του ετοιμάζει τώρα η πολιτεία, το ηλεκτρονικό, του οποίου οι δυνατότητες είναι απείρως -στην κυριολεξία- περισσότερες , να το κάνει δεκτό χωρίς κανένα δισταγμό; Και δεν μίλησα καθόλου για την πιθανότητα προσθαφαίρεσης δεδομένων από απόσταση ούτε από την δυνατότητα να εντοπιστούμε και εμείς οι ίδιοι επίσης από απόσταση, και ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτά δεν είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας αλλά υπαρκτές δυνατότητες. Η τεχνολογία της πληροφορίας στα χέρια εκείνων που ρυθμίζουν τις τύχες ανθρώπων είναι εξουσία πανίσχυρη και τίποτα δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ότι δεν θα λειτουργήσει εναντίων μας. Κατόπιν αυτών και κυρίως κατόπιν της πρώτης παραγράφου που συμπεριλαμβάνει Θεία Προνοία και όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους, δεν συμφωνώ με την εφαρμογή της κάρτας του πολίτη.