• Σχόλιο του χρήστη 'Ομηρος Μήλλας' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:05

    Δύο βασικές παρατηρήσεις: - Τα οποιαδήποτε μέτρα θα πρέπει να γίνουν με βάση τα κριτήρια του ιδιωτικού τομέα με σχεδιασμό από μηδενική βάση. Το σωστό ερώτημα, για παράδειγμα, δεν είναι σε πόσα οχήματα να περιοριστεί μία υπηρεσία όσο το εάν υπάρχει οποιαδήποτε ουσιαστική βάση για την παροχή οχημάτων. Αναφορά σε "συναντήσεις", "εμπιστευτικά έγγραφα" κτλ δεν είναι επιχειρήματα από μόνα τους και δεν υπάρχει κανένας λόγος για να έχει το Δημόσιο ανάγκη οχημάτων - τουλάχιστον όχι αυξημένη ανάγκη σε σύγκριση με τον ιδιωτικό τομέα. Το ίδιο ισχύει, για παράδειγμα, και για τις 'εξαιρέσεις' από τον περιορισμό του δακτυλίου οι οποίες ισχύουν προς όφελος υπηρεσιών του δημοσίου χωρίς λόγο - καθώς τα προφανή επιχειρήματα για 'ανάγκες' ισχύουν, πολλές φορές περισσότερο, και σε ιδιωτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. - Η χορήγηση οχήματος σε εργαζόμενο, και αυτό δεν αφορά μόνο το δημόσιο, πρέπει να θεωρείται απολαβή σε είδος και να φορολογείται, όπως είναι η πρακτική στην δυτική Ευρώπη: δεν θα πρέπει να θεωρεί ο οποιοσδήποτε εργαζόμενος ότι, για παράδειγμα, το κόστος της καθημερινής του μετακίνησής από το σπίτι του στην δουλειά του μπορεί να υποκατασταθεί από την εταιρία του ή από την δημόσια αρχή στην οποία δουλεύει χωρίς αυτό το όφελος να φορολογηθεί. Για κάθε χορηγία αυτοκινήτου ο κάθε εργαζόμενος, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, θα πρέπει να φορολογείται για το εισόδημα στο οποίο αυτή η χορηγία αντιστοιχεί. Το ότι αυτό δεν εφαρμόζεται δημιουργεί διαστρεβλωμένες ανάγκες στο δημόσιο και, υποψιάζομαι, αυξημένες δαπάνες για εταιρικές porsche - μία μορφή δώρου από τον κάθε φορολογούμενο στους χρήστες των εταιριών που μπορούν έτσι να διαπραγματευτούν μία 100% νόμιμη υψηλή απολαβή με 0% φορολογικό συντελεστή. Εάν η κυβέρνηση αντιμετωπίσει το θέμα μέσα από το πρίσμα των παραπάνω θέσεων θα πετύχει: - την δίκαιη φορολόγηση των δωρεάν αυτοκινήτων απο εταιρίες και δημόσιο - την ορθολογική χρήση τους καθώς οι χρήστες θα έχουν αντικίνητρα (φορολογία) για μη αναγκαία χρήση - τον δραστικό περιορισμό των κρατικών οχημάτων Απο εκεί και πέρα το εάν τα κρατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν είναι 1600 κυβικών η όχι , δεν είναι δυνατόν να θεωρείται σημαντικό θέμα. Ας φορολογηθούν οι χρήστες και των 1600 κυβικών και των 3000 κυβικών και ας διαλέξει ο χρήστης τι θα πληρώσει. Πιθανώς να προτιμήσει το μετρό.