• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος Λώλος' | 10 Ιανουαρίου 2011, 11:57

    Στην παράγραφο 2, πιστεύω πως πρέπει να τονιστεί το "(και τη διαθεσιμότητα)", ενδεχομένως βγαίνοντας από την παρένθεση. Αν και η ασφάλεια είναι ένα πολύ σημαντικό γνώρισμα ενός τέτοιου συστήματος, δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή από τον πολίτη. Αντίθετα, κάθε φορά που το σύστημα δεν είναι διαθέσιμο, κλονίζεται η εμπιστοσύνη του σε αυτό. Να προσθέσω μάλιστα, πως αν το σύστημα χρησιμοποιείται και εσωτερικά από τις υπηρεσίες, τυχόν πτώση του θα σταματάει και τις εργασίες με τον παραδοσιακό τρόπο. Για αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει ως στόχος ένας μέγιστος αριθμός ωρών ετησίως για τις οποίες το σύστημα δεν θα είναι διαθέσιμο, ο οποίος να είναι εκ των προτέρων γνωστός στου πολίτες και ο οποίος δεν θα πρέπει επ ουδενί να ξεπεραστεί. Επίσης χρήσιμο θα ήταν να υπάρχει δημοσιευση των πληροφοριών σχετικά με τις προηγούμενες βλάβες του συστήματος (ημερομηνία, χρόνος πτώσης, έκταση προβλήματος κτλ) ώστε να υπόκειται σε δημόσιο έλεγχο.