• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Παπαζαρίφης' | 12 Ιανουαρίου 2011, 12:02

    Ίσως θα ήταν καλό να γίνει ειδική μνεία στη χρήση κινητής τηλεφωνίας (m-government) ως μέσο για την επικοινωνία πολιτών και επιχειρήσεων με τη δημόσια διοίκηση καθώς και για την ολοκλήρωση του συνόλου ή ενός μέρους μιας διοικητικής πράξης (π.χ. πληρωμή τελών-εισητηρίων-παραβόλων, κατάθεση αίτησης, ενημέρωση για το status μιας αίτησης, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας σε ειδικές κατηγορίες πολιτών π.χ. ενημέρωση εγγεγραμμένων σε συγκεκριμένη υπηρεσία δημοτών για τα πολιτιστικά δρώμενα στο δήμο, ενημέρωση εγγεγραμμένων σε συγκεκριμένη υπηρεσία αγροτών για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, εγγεγραμμένων σε συγκεκριμένη υπηρεσία φοιτητών για αλλαγές στην εξεταστική περίοδο κτλ.). Ο τομέας είναι πολλά υποσχόμενος και έχει βάση υλοποίησης και λειτουργίας στην Ελλάδα αφού, σύμφωνα με τις έρευνες, το 40% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το κινητό του για να έχει πρόσβαση στο internet (διεθνώς, το 2009 μετρήθηκε μεγαλύτερος αριθμός συνδέσεων στο internet απο κινητό τηλέφωνο παρά από σταθερό υπολογιστή) ενώ η αύξηση της αγοράς smartphones διπλασιάστηκε το 2010 (μεγάλη διεθνής εταιρία συμβούλων υπολογίζει ότι η αγορά smartphones το 2012 θα ξεπεράσει εκείνη των η/υ).