• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόφιλος' | 13 Ιανουαρίου 2011, 21:48

    Έχω την αίσθηση οτι στην Ελλάδα ακόμα η χρήση των νέων τεχνολογιών στις δημόσιες υπηρεσίες ως τρόπος επικοινωνίας και συναλλαγής υστερεί αρκετά σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, είτε λόγω ανεπάρκειας γνώσεων είτε λόγω μη προσαρμοστικότητας σε αυτές.Σπανιότατα έχω λάβει απάντηση μέσω e-mail απο δημόσια υπηρεσία. Θεωρώ οτι πρέπει να γίνουν πολλά βήματα ακόμα ώστε να εξοικειωθούμε με τις νέες τεχνολογίες. Ωστόσο θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα νομικό πλαίσιο που να καθορίζει τις συναλλαγές με το Δημόσιο, να προστατεύονται σε κάθε περίπτωση προσωπικά δεδομένα και κυρίως να προβλέπεται η αντίμετώπιση του λεγόμενου ηλεκτρονικού εγκλήματος.Όλοι γνωρίζουμε τα φαινόμενα που παρατηρούνται με τις τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου και τα θύματα του ηλεκτρονικού εγκλήματος στη χώρα ολοένα αυξάνονται. Είναι για παράδειγμα πάρα πολύ εύκολο για κάποιον που διαθέτει τις απαιτούμενες γνώσεις να εντοπίσει την ηλεκτρονική διεύθυνση του καθενός και να στέλνει e-mail με ψεύτικο αποστολέα με σκοπό να παραπλανήσει και αποσπάσει χρήματα ή άλλα προσωπικά δεδομένα. Επομένως και μία τάση δυσπιστίας των πολιτών απέναντι στο διαδίκτυο είναι δικαιολογημένη. Είναι λοιπόν, πιστεύω, επιτακτική η ανάγκη ίδρυσης ή ενίσχυσης ενός ΚΡΑΤΙΚΟΥ φορέα που να επιλαμβάνεται τέτοιων θεμάτων. Χρειάζεται όμως μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία - και δεν γνωρίζω αν υπάρχει στην Ελλάδα - και φυσικά η συνεργασία με αντίστοιχους φορείς στο εξωτερικό.