• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Γιαννακόπουλος' | 26 Ιανουαρίου 2011, 01:55

    Μερικές προτάσεις για διασφάλιση συνέπειας των υπηρεσιών και δυνατότητας παρακολούθησης των συναλλαγών με το δημόσιο: - Κάθε φορέας οφείλει να παρέχει πληροφορίες για τον εκτιμώμενο χρόνο διεκπεραίωσης μίας υπηρεσίας, τόσο για τις αυτοματοποιημένες όσο και για τις μη αυτοματοποιημένες παρεχόμενες υπηρεσίες. - Ο πολίτης θα πρέπει να έχει πρόσβαση μέσω μοναδικού προσδιοριστή (π.χ. αριθμού πρωτοκόλλου) της προόδου των αιτήσεων του στον εκάστοτε φορέα. - Στους ιστοτόπους των υπηρεσιών θα πρέπει να ορίζεται ανώτατος χρόνος για απάντηση σε αιτήματα των πολιτών ανά υπηρεσία/φορέα. - Οι ιστοτόποι των υπηρεσιών θα πρέπει να παρέχουν τη δυνατότητα αναφοράς ή καταγγελίας υπαλλήλων/διευθύνσεων για πλημμελείς υπηρεσίες/προβληματική συμπεριφορά. Η δυνατότητα αυτή θα πρέπει να δίνεται μέσω εύκολα προσβάσιμης διαδικασίας, που να διασφαλίζει ανωνυμία εφόσον αυτό είναι επιθυμητό. Στην περίπτωση τέτοιας καταγγελίας θα πρέπει να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να παρακολουθήσει την αντίδραση στην καταγγελία του, μέσω κατάλληλου πληροφορικού συστήματος.