• Σχόλιο του χρήστη 'suspect' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:30

    Ειναι ιδιαιτερα θετικο το γεγονος οτι μπορουμε να σχολιαζουμε και να προτεινουμε. Αρκει βεβαια να δει και καποιος τα σχολια μας! Συμφωνω με αρκετα που διαβασα ανωτερω και θελω να προσθεσω: 1. Οταν δεχθουμε μια επισημη επισκεψη ενος πχ πρωθυπουργου, εκει θελω το αυτοκινητο να ειναι προσεγμενο. Στα της καθημερινοτητας, δεν χρειαζονται υπερβολες. Αφου 6 και πλεον εκατομμυρια ειμαστε στην Αθηνα, τα 1400 κυβικα ειναι μια χαρα. 2. Τα αυτοκινητα που θα περισσεψουν μπορουν να δημοπραττηθουν ωστε το ελληνικο δημοσιο να επωφεληθει οικονομικα. Οσα δε περισσεψουν απο αυτη τη διαδικασια μπορουν πχ να δωρηθουν σε πολυτεκνους. 3. Καθε αυτοκινητο να χρεωθει ονομαστικα σε καποιον που θα ειναι υπευθυνος για τη χρηση και τη συντηρηση. Μαλιστα, να δωθει μπονους σε οποιον κανει την πλεον οικονομικη διαχειριση. 4. Ενα χρονο μετα την εφαρμογη να γινεται ελεγχος μεσω GPS για τα δρομολογια του αυτοκινητου και σε τι τελικα χρησιμεψε. Αν διαπιστωθουν παραβασεις τυπους να κινειται νυχτα ( που σημαινει οτι ο δημοσιος υπαλληλος προτιμησε την κρατικη βενζινη για τις βολτες του ) αν τον περισσοτερο καιρο το αυτοκινητο καθεται, ισως και τα 4 αυτοκινητα ανα υπηρεσια αποδειχθουν πολλα. Καλα ξεκινησατε με τα αυτοκινητα, καλως να πατε και στα τηλεφωνα. εκει να δειτε παρτι....