• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολέττα Α.' | 4 Μαρτίου 2014, 12:39

    Η προσπάθεια της αναδιοργάνωσης της δημόσιας διοικησης στηριζεται στην εννοια του κρατικού υπαλλήλου ο οποίος μπορεί να μετατάσσεται-αποσπάται-μετακινείται λόγω υπηρεσιακών αναγκών ή λόγω επιθυμίας σε όλους τους Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης δεδομένου οτι η μισθοδοσία τους βαρύνει τον Κρατικό Προυπολογισμό είτε άμεσα (μισθοδοσια υπαλλήλου Κεντρικής Κυβέρνησης) είτε έμμεσα μέσω επιχορηγήσεων (ΚΑΠ - Δημοι). Ο θεσμός αυτός ενισχύεται ακόμη περισσότερο με τη θέσπιση ενός υπαλλήλικού Κώδικα κοινό για όλους τους εργαζομένους των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης-ΟΤΑ Α ΒΑΘΜΟΥ- ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ-ΝΠΔΔ.Επίσης ήδη υπάρχει ενα κοινο μισθολογιο-βαθμολόγιο-πειθαρχικο δικαιο για ολους. Κατα τον ιδιο τρόπο πρεπει να υπάρξει ενας κωδικας που θα ρυθμιζει τα θεματα υπηρεσιακης κατάστασης. Λίγες ειναι οι διαφοροποιήσεις των υπαλλήλων ΟΤΑ με αυτές του Δημοσίου οπότε θα μπορούσαν να μπουν επιπλέον ως αρθρα. Συνεπώς η ως ανω διάταξη ενώ ήδη υπάρχει στον Δημοσιουπαλληλικό Κώδικα προστιθεται τώρα στο κωδικα τον Δημοτικών Υπαλλήλων. Νομίζω οτι ολα αυτα τα προβλήματα λύνονται με την εφαρμογή του κώδικα δημοσιων υπαλλήλών και στους υπαλλήλους της ΤΑ.