• Η προθεσμία της παραγράφου 1 πρέπει να είναι τέτοια ώστε να επαρκεί για κάθε αναγκαία ενέργεια. Διαφορετικά η Διεύθυνση ΚΟΠ θα έχει τη δυνατότητα να αυθαιρετεί τάσσοντας προθεσμίες τόσο μικρές που εκ των πραγμάτων θα ματαιώνουν τη δυνατότητα «συμμόρφωσης», δημιουργώντας παράλληλα αμφιβολίες ως προς τις προθέσεις των προστηθέντων οργάνων της Διεύθυνσης απέναντί τους. Η προθεσμία είναι σκόπιμο να ορίζεται στο πλαίσιο του Νόμου, προτείνεται να είναι τρίμηνη και να μην αφήνεται στην διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης. Επίσης δεν προβλέπεται καμία διαδικασία παροχής έννομης προστασίας (π.χ. ένδικο βοήθημα ενώπιον της Διοίκησης, όπως ενδικοφανής προσφυγή ή έστω η ειδική διοικητική προσφυγή) για την ΚΟΠ στην οποία επιβλήθηκε η «κύρωση» της αναστολής της εφαρμογής της παρ.2 του αρθρ.6 του παρόντος ή της διαγραφής από το Μητρώο ΚΟΠ, δεδομένου ότι η πρόβλεψη για εκ των υστέρων αναζήτηση των ποσών που καταβλήθηκαν για χρηματοδοτούμενα προγράμματα και μάλιστα για διάστημα που η ΜΚΟ δεν ήταν αποδεδειγμένα «παραβατική», θα είναι καταστροφική. Πρέπει να προβλεφθεί διαδικασία παροχής προσωρινής και οριστικής έννομης προστασίας για τις ΜΚΟ που εγκαλούνται/τιμωρούνται με βάση το άρθρο 9, διαφορετικά η υπό σύσταση Διεύθυνση ΚΟΠ θα αποτελεί μια Αρχή που δεν θα υπόκειται σε κανένα έλεγχο και άρα θα μπορεί να αυθαιρετεί ή/και να αποφασίζει κάνοντας κατάχρηση εξουσίας. Ανυπαρξία τέτοιας πρόβλεψης παραπέμπει στις γενικές διατάξεις (αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή) που δεν είναι λειτουργικές από άποψη χρόνου ή εξαναγκάζει σε απευθείας καταφυγή στα δικαστήρια με αίτηση ακυρώσεως και αίτηση αναστολής – διαδικασίες που είναι και δαπανηρές και χρονοβόρες.