• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ' | 18 Μαρτίου 2015, 04:55

    Πρόταση: Η προβλεπόμενη στο Άρθρο 15 "μετατροπή θέσεων προσωπικού ΙΔΑΧ σε θέσεις μονίμων υπαλλήλων", να ισχύσει ΚΑΙ για τους Υπαλλήλους ΙΔΑΧ που εργάζονται σε ν.π.ι.δ. του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, (π.χ. ΕΛΓΑ: Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων) με παράλληλη μετατροπή του Κανονισμού Προσωπικού των υπαγόμενων στον Δημόσιο Τομέα ν.π.ι.δ. εάν απαιτείται. Επιχειρήματα: α) Και για τους Υπαλλήλους ΙΔΑΧ των υπαγόμενων στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα ν.π.ι.δ., ίσχυσαν από κοινού με τους Υπαλλήλους των ν.π.δ.δ. και των ΟΤΑ ευεργετικά για τους εργαζόμενους Νομοθετήματα (π.χ. η μετατροπή των διαδοχικών Συμβάσεων Ορισμένου Χρόνου σε Αορίστου Χρόνου με το Π.Δ. 164/2004 - "Παυλόπουλου" εφόσον κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες) αλλά και δυσμενή μέτρα λόγω μνημονιακής λιτότητας, όπως περικοπές μισθών, ενιαίο βαθμολόγιο (μειώσεις βαθμών και επιβράδυνση βαθμολογικής εξέλιξης), κατάργηση της εξέλιξης του χρονοεπιδόματος όπως ίσχυε προ μνημονίου, καταργήσεις επιδομάτων (π.χ. κατάργηση επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας στους κτηνιάτρους του ΕΛΓΑ). β) Τους Προέδρους, Αντιπροέδρους των Δ.Σ. των υπαγόμενων στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα ν.π.ι.δ. ορίζει το Κράτος, όπως και με Αποφάσεις και εγκρίσεις - Υπογραφές Υπουργών καθορίζονται πλείστα εργατικά θέματα αλλά και θέματα λειτουργίας και "πολιτικής" των ν.π.ι.δ. του Δημόσιου Τομέα.