• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:46

    Καταρχήν το θέμα του περιορισμού των κυβικών είναι αναχρονιστικό. Ο πλέον σύγχρονος τρόπος για να τεθεί κάποιος περιορισμός είναι το πόσο επιβαρύνουν το περιβάλλον σε διοξείδιο του άνθρακα (όλες οι εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένες πλέον να δημοσιοποιούν τις μετρήσεις τους ). Παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για τον προκλητικό στόλο ακριβών αυτοκινήτων που έχουν εταιρίες (Α.Ε.) που βασικός μέτοχος είναι το δημόσιο( ΟΠΑΠ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΌ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ,ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ,ΟΛΠ κ.α) . Εκεί πραγματικά εδώ και χρόνια επικρατεί ένα "όργιο" σπατάλης και πρόκλησης της κοινωνίας από τους διοριζόμενους διοικητές και τους κάθε λογής συμβούλους τους. Επίσης η κυβέρνηση θα πρέπει να δει άμεσα το θέμα των εταιρικών αυτοκινήτων. Αρκεί να αναφερθεί ότι τα 99 στα 100 αυτοκίνητα πολυτελείας που κυκλοφορούν στην χώρα είναι εταιρικά αυτοκίνητα τα οποία με την μέθοδο της "μακροχρόνιας μίσθωσης" το μίσθωμα τους λογίζεται ως έξοδο της επιχείρησης με αποτέλεσμα όχι μόνο τα golden boys να κυκλοφορούν με πόρσε, bmw, aston martin κλπ. αλλά το κράτος να χάνει μεγάλα έσοδα από την μείωση των φορολογητέων εσόδων των επιχειρήσεων . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ