• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλιάδης Γιώργος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 12:11

    1. Συγχαρητήρια για την κατάργηση της συνέντευξης που ουσιαστικά ακύρωνε πλήρως την έννοια της αξιοκρατίας. Άλλωστε αν υπήρχε τρόπος αξιοκρατικής αξιολόγησης, για τις προσλήψεις στο δημόσιο, με προσωπική συνέντευξη, δε θα χρειαζόταν το ΑΣΕΠ. 2. Συγχαρητήρια για την κατάργηση της προσαύξησης 50% της προϋπηρεσίας στο δημόσιο. Ήταν μία κατάφορη αδικία. Η διαδικασία είχε εκφυλισθεί τόσο, ώστε, για να μπορέσει κάποιος να προσληφθεί αξιοκρατικά στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ, έπρεπε πρώτα να προσληφθεί «αναξιοκρατικά» (εκτός ΑΣΕΠ) για δύο τουλάχιστον χρόνια! 3. Προτάσεις α. Ανώτατο όριο μορίων (π.χ. 1500) που μπορεί να αποκτά κάποιος από τίτλους σπουδών (βασικούς τίτλους σπουδών, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες) με στόχο να σταματήσει το κυνήγι απόκτησης τίτλων που γίνεται σήμερα με μοναδικό στόχο το διορισμό στο δημόσιο. Κανένας περιορισμός στο πλήθος των μεταπτυχιακών / διδακτορικών τίτλων και χωρίς κανένα περιορισμό για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο της θέσης. Ξένες γλώσσες: ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα. Βασικοί τίτλοι σπουδών: ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα. β. Ανώτατο όριο μορίων από εμπειρία (Ισχύει και σήμερα). Το ανώτατο όριο μορίων από εμπειρία στο 50% του ανώτατου αριθμού μορίων από τίτλους σπουδών (π.χ. 750) γ. Σε περίπτωση ισοβαθμίας να προτάσσεται ο υποψήφιος με το μεγαλύτερο βαθμό στο Τέστ Δεξιοτήτων και σε περίπτωση δεύτερης ισοβαθμίας αυτός με το μεγαλύτερο βαθμό βασικού τίτλου σπουδών. δ. Τέλος θεωρώ πολύ βασικό όποιο σύστημα μοριοδότησης και αν επιλεγεί, να βρεθεί τρόπος να διατηρείται σταθερό για πολλά χρόνια και να μη μπορεί να αλλάζει με κάθε αλλαγή κυβέρνησης. Ενδεχομένως με το να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του ΑΣΕΠ για κάθε αλλαγή.