• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ' | 10 Ιουλίου 2015, 12:51

    Η αξιολόγηση του προϊσταμένου βάσει της κλίμακας άριστος, πολύ καλός, μέτριος δημιουργεί το πρόβλημα της "σημαντικότητας". Τι σημαίνει για έναν υπάλληλο άριστος και τι για κάποιον άλλο; Θέλω να πω ότι εγώ μπορεί βάσει τα δικά μου δεδομένα να βαθμολογήσω τον προϊστάμενό μου ως άριστο ενώ ο διπλανός μου που να έχει άλλη αντίληψη για το τι σημαίνει άριστος να τον βαθμολογήσει ως πολύ καλό. Άρα θα πρέπει η αξιολόγηση ενός κριτηρίου να στηρίζεται σε κλίμακες συμπεριφοράς. Για κάθε δηλαδή βαθμολογία να περιγράφεται σαφώς η συμπεριφορά εκείνη που την αιτιολογεί. Έτσι όλοι θα βαθμολογούν με την ίδια βάση και θα είναι δυνατή η συγκρισιμότητα. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την αξιολόγηση των υπαλλήλων. Επίσης, στην κλίμακα δεν υπάρχει η δυνατότητα βαθμολόγησης ανεπαρκής. Για ποιο λόγο; Δεν μπορεί δηλαδή να κρίνει ο υφιστάμενος αν ο προϊστάμενός του είναι ανεπαρκής;Νομίζω καλύτερα από κάθε άλλον.