• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ.' | 15 Ιουλίου 2015, 12:44

    ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΤΩ: 1. ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ. 2. ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. 3. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ. ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΑΙ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ -ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ- ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ). 4. ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (ΠΤΥΧΙΑ - ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ)ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ -ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ- ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. 5. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΕΠΙΡΙΑ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. 5. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ 80 ΜΟΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ -ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΡΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. 6. ΟΡΘΩΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΠΟΜΕΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΕΡΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ. Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ.