• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΦΗ' | 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:44

    Στο άρθρο 9, παρ.1, παρ. 2 & παρ. 5, του παρόντος ορίζεται ότι: στην παρ. 1. [Στην Υπηρεσία Υποδοχής και Ταυτοποίησης συνιστάται θέση Διευθυντή. Ο Διευθυντής διορίζεται, ύστερα από δημόσια πρόσκληση ενδιαφέροντος, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αρμόδιου για θέματα μεταναστευτικής πολιτικής, με θητεία τριών ετών που μπορεί να ανανεωθεί μία φορά.....], στην παρ. 2 [Σε κάθε Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης συνιστάται θέση Διοικητή. Ο Διοικητής είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με ικανότητα και εμπειρία στη διοίκηση ή και στα δικαιώματα του ανθρώπου. Διορίζεται με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αρμόδιου για θέματα μεταναστευτικής πολιτικής....]και στην παρ. 5 [Οι ανοιχτές Δομές Προσωρινής Υποδοχής Αιτούντων Διεθνή Προστασία και οι ανοιχτές Δομές Προσωρινής Φιλοξενίας, λειτουργούν σε επίπεδο τμήματος. Στις δομές αυτές προΐσταται υπάλληλος ή ιδιώτης, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με ικανότητα και εμπειρία στη διοίκηση ή και στα δικαιώματα του ανθρώπου, ο οποίος διορίζεται με απόφαση του Διευθυντή της Υπηρεσίας...] Λαμβάνοντας υπόψη ότι σύμφωνα με το άρθρο 84 & 87 του Ν.3528/2007(όπως ισχύει) ορίζονται τα κριτήρια και η διαδικασία επιλογής προϊσταμένων, εκτιμάται ότι με την παρούσα προτεινόμενη τροποποίηση/αντικατάσταση του 3907/2011 δεν τηρούνται οι γενικές αρχές δικαίου καθώς δεν ορίζονται ουσιαστικά κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης και καθιερώνεται μια μορφή διακριτικής ευχέρειας υπέρ των διοικητικών οργάνων. Αυτοί οι οποίοι κατά Νόμο δύνανται να ασκούν αντίστοιχα καθήκοντα ορίζονται στα προαναφερόμενα άρθρα του Ν.3528/2007(όπως ισχύει). Ως εκ τούτου προτείνεται η διαδικασία διορισμού να ασκείται τηρουμένων των γενικών αρχών του διοικητικού δικαίου, καθώς και των υπερκείμενων συνταγματικών διατάξεων.