Αρχική Τροποποιήσεις του νόμου 3907/2011 του ν. 4251/2014 προσαρμογή της Ελληνικής ΝομοθεσίαςΆρθρο 04Σχόλιο του χρήστη Σ. Στρατιώτου | 9 Φεβρουαρίου 2016, 10:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε σχέση με την προτεινόμενη δομή της Υπηρεσίας είναι αδιανόητο να προβλέπεται τμήμα οικονομικού-διοικητικού μαζί, επιπλεόν με όλα τα υπόλοιπα καθήκοντα. Δηλαδή ο προιστάμενος τί θα πρέπει να γνωρίζει;τί να προλαβαίνει; τί να εποπτεύει;τί να ελέγχει; Είναι καθαρά πρακτικό το ζήτημα.Επιπρόσθετα ο φόρτος εργασίας είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει κενά ποικίλης φύσης. Γιατί δεν προβλέπεται μια αντίστοιχη δομή με αυτή της Υπηρεσίας Ασύλου;Αν όχι τόσο εκτεταμένη, σε κάθε περίπτωση μια άλλη, ούτως άλλως οι δυο υπηρεσίες έχουν ουσιαστικά το ίδιο αντικείμενο εργασίας, με την καθεμία να έχει κάτι παραπάνω ή πιο αναλυτικό να διεκπεραιώσει. Σε σχέση με το επιστημονικό προσωπικό που έχει αυτή τη στιγμή η Αρχή Προσφυγών, προσωπικό με ουσιαστικά και τυπικά προσόντα που έχουν ελεγχθεί από δημόσιους φορείς, τον ΑΣΕΠ και άλλους ιδιωτικούς και μη, τί προβλέπεται; Σημειωτέον το προσωπικό αυτό έχει εξειδικευθεί, έχει εκπαιδευθεί, έχει παρακολουθήσει ποικιλία μετεκπαιδεύσεων ξαφνικά απομονώνεται; παραγκωνίζεται;καταργείται επί της ουσίας; Οπότε όλος ο χρόνος και η δημόσια δαπάνη για την μετεκπαίδευση όλου αυτού του προσωπικού που έχει γίνει ως τώρα πού καταλήγει; Όλες οι επισημάνσεις, οι αναφορές, οι συζητήσεις στον Τύπο περί αξιοποίησης του επιστημονικού προσωπικού του Δημοσίου, περί τοποθέτησης του σε θέσεις ανάλογες των προσόντων του πού καταλήγουν;