• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Ι. Τσαμπαρδούκας' | 11 Φεβρουαρίου 2016, 10:59

    Η υπογραφή σύμβασης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τους επιτυχόντες του υπό άρθρου 3Α παρ 12 διαγωνισμού, δεν συνιστά ανάθεση έργου σε ΙΔΙΩΤΕΣ, όπως, αντίθετα, συνέβαινε με το προηγούμενο καθεστώς (και μάλιστα κατ' επίφαση, καθώς για τους μη έχοντες τη Δικηγορική ιδιότητα υπέκρυπτε σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, ενώ για τους έχοντες τη Δικηγορική ιδιότητα υπέκρυπτε σύμβαση έμμισθης εντολής, όπως αναγνωρίστηκε πρόσφατα με σχετική Δικαστική Απόφαση και παγίως αναγνωρίζεται από τη νομολογία), αλλά πρόσληψη μη μόνιμου προσωπικού, το οποίο επισφαλώς εντάσσεται στο προσωπικό της Αρχής μαζί με τους μόνιμους ΔΥ και τους συμβασιούχους αορίστου χρόνου και με το οποίο επανδρώνεται διοικητικό όργανο επιφορτισμένο με την άσκηση Δημόσιας εξουσίας και την αρμοδιότητα να εκδίδει ατομικές εκτελεστές διοικητικές πράξεις, όπως προβλέπεται από το Νόμο και το Σύνταγμα. Συνεπώς, επ' ουδενί τίθεται θέμα αδυναμίας εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος ή αδυναμία άσκησης αρμοδιοτήτων που ανήκουν στον στενό πυρήνα της κρατικής κυριαρχίας ούτε δε τίθεται θέμα αδυναμίας εκπροσώπησης της Αρχής Προσφυγών με τη μορφή τριμελούς επιτροπής, όπως προβλέπεται στο άρθρο 3Α παρ 6 για θέματα που αφορούν την αποφασιστική της αρμοδιότητα, την οποία άλλωστε τα μέλη των Επιτροπών ασκούν κατ' αποκλειστικότητα. Η επίμαχη διάταξη, ως καινή διάταξη, χρήζει περαιτέρω διασάφησης, καθώς, όπως σχολιάστηκε και από την Αικ. Σώκκα, ενδεχομένως οδηγήσει σε επικαλύψεις αρμοδιοτήτων. Ωστόσο και υπό το αυτό ασαφές περίγραμμα είναι τουλάχιστον ξεκάθαρο ότι η επίμαχη τριμελής Επιτροπή δεν έχει ευρύτερες αρμοδιότητες εκπροσώπησης της Αρχής, όπως επί διοικητικών, υπηρεσιακών ή οικονομικών θεμάτων, παρά μόνο για τα θέματα που αφορούν την αποφασιστική της αρμοδιότητα.