• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Γ.' | 7 Ιουλίου 2016, 00:42

    Εδώ θα έπρεπε να ενταχθεί και περαιτέρω τροποποίηση του αρ. 7 του Ν. 3320/2005. Συγκεκριμένα θα έπρεπε να τροποποίηθεί η πρόβλεψη του αρ. 7 του Ν. 3320/2005 που λέει ότι "Η απόσπαση γίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Οικονομίας και Οικονομικών και του οικείου Υπουργού, ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου της υπηρεσίας προέλευσης του υπαλλήλου, καθώς και του συλλογικού οργάνου διοίκησης, στις περιπτώσεις που αυτό υφίσταται." Θα πρέπει ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΓΝΩΜΗ του υπηρεσιακού συμβουλίου και του συλλογικού οργάνου διοίκησης, γιατί λειτουργεί αρνητικά για την κινητικότητα των υπαλλήλων. Τα περισσότερα υπηρεσιακά συμβούλια και συλλογικά όργανα εκφράζουν αρνητική γνώμη "για να μην χάσουν τον υπάλληλο" με αποτέλεσμα αυτός να καθίσταται δέσμιος και επι της ουσίας να του αφαιρείται η δυνατότητα για κινητικήτητα και εξέλιξη. Είναι γνωστό ότι σήμερα , όλες οι προκηρύξεις που βγαίνεουν για αποσπάσεις σε διάφορες υπηρεσίες της ΕΕ να προβλέπουν την ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ προκειμένου η όποια αίτηση του υπαλλήλου να εξεταστεί καταρχήν. Αυτό σημαίνει ότι άμα δεν υπάρχει η προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του φορές προέλευσης για μετακίνηση , ο υπάλλληλος αποκλείεται να αποσπαστεί, όσο καλός και αν είναι (δεν εξετάζεται καν η αίτησή του). Αυτό είναι απαράδΕΚτό και πρέπει να σταματήσει, και αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να υπάρξει σχετική νομοθετική ρύθμιση.