• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΑΡ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 14:38

    Προτείνω την στάθμιση της βαθμολογίας των τίτλων σπουδών ανάλογα με την δυσκολία της κάθε σχολής. Αυτό μπορεί εύκολα να γίνει σταθμίζοντας την βαθμολογία του κάθε τίτλου με συντελεστή αντιστρόφως ανάλογο με τον μέσο όρο του βαθμού των αποφοίτων της σχολής κατά το χρονικό διάστημα φοίτησης. Έτσι ο βαθμός πτυχίου από κάθε σχολή να πολλαπλασιάζεται με το πηλίκο: (ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ) ΠΡΟΣ (ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ) Έτσι θα προσαυξάνεται ο βαθμός αυτού που προέχεται από σχολή με μέσο όρο βαθμών μικρότερο από το μέσο όρο του συνόλου των όμοιων σχολών. Ο τελικός βαθμός βέβαια δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 10. Βέβαια θα είναι δύσκολη η στάθμιση των βαθμών των σχολών του εξωτερικού. Τέλος προτείνω την ουσιαστική αναβάθμιση του θεσμού της συνέντευξης και ΟΧΙ την κατάργησή του. Εφαρμογή της σε θέσεις αυξημένης ευθύνης (κυρίως ΠΕ και ΕΕΠ) και όχι σε όλες τις θέσεις. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.