• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 7 Ιουλίου 2016, 11:03

    Η επιλεκτική αναγνώριση προυπηρεσίας για μόνο μια περίπτωση (ΑΣΕΠ του 1995) είναι προφανώς άδικη και εύκολα θα καταλήξει στα δικαστήρια όπου όσοι προσφύγουν για να τους αναγνωριστεί το ίδιο δικαίωμα μάλλον θα δικαιωθούν. Αυτό ανήγει την κερκόπορτα για μεγάλες διεκδικήσεις από το δημόσιο από πάρα πολλούς υπαλλήλους. Από την άλλη η αναγνώριση μακροχρόνιας προυπηρεσίας σε όλους ανεξερέτως, και μάλιστα προυπηρεσίας που δεν έχει υπηρετηθεί, είναι μάλλον παράλογη. Προτείνω την αναγνώριση maximum 2 ετών προυπηρεσίας σε όλους τους επιλαχόντες που διορίστηκαν με καθυστέρηση και ως ανταποδοτικό μέτρο για την μη αναγνώριση μεγαλύτερης προυπηρεσίας την αναγνώριση του επιπλέον χρόνου (πέραν της 2ετίας) ως προσμετρόμενο για μετακινηση/μετάταξη Προτείνω λοιπόν η διάταξη να αναφέρει: "Στους επιλαχόντες πανελλήνιων γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ οι οποίοι διορίστηκαν σε κενές ή συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις με καθυστέρηση σε σχέση με επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού αναγνωρίζεται για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη χρονικό διάστημα από την ημερομηνία που διορίστηκε σε οποιονδήποτε φορέα επιτυχών του ίδιου διαγωνισμού, έως την ημερομηνία διορισμού τους με μέγιστο τα 2 έτη. Για τους ίδιους δημοσίους υπαλλήλους αναγνωρίζεται η δυνατότητα προσμέτρησης του μισού του χρόνου από την ημερομηνία που διορίστηκε σε οποιονδήποτε φορέα επιτυχών του ίδιου διαγωνισμού, έως την ημερομηνία διορισμού τους ως χρόνος προυπηρεσίας για μετάταξη κατά τα αναφερόμενα στα άρθρα 13 (παράγραφοι 3 & 4) και 14 (παράγραφος 1) του παρόντος."