• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 12 Ιουλίου 2016, 11:46

    Σε οποιαδήποτε χώρα δεν θα υπήρχε συζήτηση για αναγνώριση πλασματικής προϋπηρεσίας και βαθμολογικής/μισθολογικής εξέλιξης. Είναι όμως λογικό να αναγνωριστεί τυχόν προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (με χαμηλότερο συντελεστή αν απασχολούνταν σε άλλο αντικείμενο από την θέση την οποία λαμβάνει στο δημόσιο και με συντερλεστή 1 αν απασχολούνταν σε αντικείμενο ίδιο με την θέση την οποία λαμβάνει στο δημόσιο). Και αυτό γιατί ένας ιδιώτης πληρώνει για έναν υπάλληλο ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ με τριετίες, ασχέτως με το αν η Χ προυπηρεσία του υπαλλήλου που προσέλαβε ήταν σε σχετικό αντικείμενο με αυτό στο οποίο τον προσλαμβάνει ή όχι. Το κράτος θα πρέπει να έχει την ίδια υποχρέωση σαν εργοδότης. Επειδή όμως έχουν υπάρξει σημαντικές καθυστερήσεις από τον διορισμό επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, καθυστερήσεις κατά την διάρκεια των οποίων κάποιοι απέκτησαν επιπλέον προσόντα, η λογική προσέγγιση θα ήταν όσοι από αυτούς έχουν δυνατότητα μετάταξης σε καλύτερη θέση να τους επιτραπεί αμέσως μετά τον διορισμό τους να κάνουν αίτηση στο σύστημα. Π.χ. ένας υπάλληλος που διορίζεται σαν ΔΕ μετά από πολλά έτη αλλά στο μεταξύ έχει αποκτήσει πτυχίο ΤΕ ή ΠΕ να μπορεί να αιτηθεί άμεσα με τον διορισμό του (όχι μετά από την διετία του δόκιμου υπαλλήλου) την μετάταξή του σε θέση στην οποία θα μπορεί να προσφέρει με τα προσόντα που ασπέκτησε μέχρι να διοριστεί. Άλλωστε η διετία είναι αναχρονιστική και τιμωρητική και το κράτος δεν κερδίζει τίποτα "γειώνοντας" αυτούς τους υπαλλήλους.